وزارت کشور اسپانیا اعلام کرد که پلیس این کشور فروشنده لباس های دارای تصاویر خشونت های گروه تروریستی داعش را دستگیر کرده است. به گزارش  رویترز، وزارت کشور اسپانیا امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: این فرد، تبعه اسپانیا و صاحب یک مغازه و یک فروشگاه اینترنتی بوده است که از طریق آنها، لباس […]

وزارت کشور اسپانیا اعلام کرد که پلیس این کشور فروشنده لباس های دارای تصاویر خشونت های گروه تروریستی داعش را دستگیر کرده است.

به گزارش  رویترز، وزارت کشور اسپانیا امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: این فرد، تبعه اسپانیا و صاحب یک مغازه و یک فروشگاه اینترنتی بوده است که از طریق آنها، لباس هایی را که دارای نشان های مختلف گروه تکفیری تروریستی داعش بودند را می فروخت.

شسس

پلیس اسپانیا نام این فرد را افشا نکرد، اما اعلام کرد که وی در جریان عملیات شب گذشته در شهر «نارون» در شمال غربی اسپانیا دستگیر شده است.

براساس این بیانیه، این شخص، همچنین تی شرت هایی حاوی تصویری از «الن هنینگ» گروگان انگلیسی که کنار مأمور اعدام خود زانو زده را می فروخت.

بنا به اعلام وزارت کشور اسپانیا، فرد دستگیر شده از شبکه های اجتماعی اینترنتی برای تبلیغ داعش و دیگر گروه های تروریستی، تحقیر قربانیان حملات و حمایت از خشونت استفاده می کرد.

در این بیانیه تصریح شده است که در سال جاری و تا کنون ۴۷ افراط گرای مظنون در اسپانیا دستگیر شده اند.