کشته شدن یک خبرنگار به خاطر انتقاد از یک بازیکن فوتبال در جمهوری آذربایجان
کشته شدن یک خبرنگار به خاطر انتقاد از یک بازیکن فوتبال در جمهوری آذربایجان

قفقاز به نقل از ‌ساکرنت، راسیم علی‌اف که در ann.az کار می‌کند به خاطر جراحاتی که به او وارد شده بود در بیمارستانی در شهر باکو از دنیا رفت. الشن اسماعیل اف ۲۱ ساله که از اقوام حسین‌اف به شمار می‌رود و در تیم AZAL باکو بازی می‌کند موفق شد خودش را به پلیس برساند. علی‌اف به […]

۲۱ئقفقاز به نقل از ‌ساکرنت، راسیم علی‌اف که در ann.az کار می‌کند به خاطر جراحاتی که به او وارد شده بود در بیمارستانی در شهر باکو از دنیا رفت.

الشن اسماعیل اف ۲۱ ساله که از اقوام حسین‌اف به شمار می‌رود و در تیم AZAL باکو بازی می‌کند موفق شد خودش را به پلیس برساند.

علی‌اف به انتقاد از حسین‌اف پرداخته بود که یکی از ستاره‌های تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل آذربایجان است. حسین‌اف که در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیپریوت در چارچوب ر‌قا‌بت‌های لیگ اروپا به خوشحالی پرداخته بود و پرچم تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ترکیه را به دست داشت، مورد انتقاد قرار گرفته بود.

حسین اف پس از آن دیدار با انتقاد خبرنگاران در میکسدزون مواجه شد، اما آن بازیکن اعلام کرد که ترک‌ها دوستان من هستند. بعد از آن اتفاق هم علی‌اف در صفحه فیس بوک خود نوشت “نمی‌خواهم کشور ما در اروپا با چنین آدم‌های غیر نرمال و احمقی که نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند شناخته شود.”

این خبرنگار پس از آن در فیس بوک صحبت‌های دیگری نیز انجام داد. او گفت که با حسین‌اف تماس گرفته است و از قول حسین‌اف نوشت “حرکتی که من انجام دادم، همراه با بی احترامی نبود اما باید تاکید کنم بین ترکیه و آذربایجان دوستی زیادی برقرار است.” به‌ هر‌ حال علی‌اف به خبرگزاری توران گفت که بسیاری از اعضای خانواده‌ حسین‌اف با او تماس گرفته‌اند.

پس از مدتی علی‌اف در حمله مخالفان صحبت‌هایش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با استخوان‌های شکسته در بیمارستان بستری شد و در اثر جراحات وارده جانش را از دست داد.