یک مقام مسئول در وزارت خارجه با تأیید تعویق سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه گفت: این سفر در دستورکار است و به دلیل عدم انطباق برنامه‌ها در این محدوده زمانی، در اولین زمانبندی بعدی انجام خواهد شد. یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأیید تعویق سفر محمدجواد ظریف وزیر […]

یک مقام مسئول در وزارت خارجه با تأیید تعویق سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه گفت: این سفر در دستورکار است و به دلیل عدم انطباق برنامه‌ها در این محدوده زمانی، در اولین زمانبندی بعدی انجام خواهد شد.

یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأیید تعویق سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به ترکیه گفت: این سفر در دستورکار است و به دلیل عدم انطباق برنامه‌ها در این محدوده زمانی، در اولین زمانبندی بعدی انجام خواهد شد.

براساس برنامه‌های قبلی قرار بود ظریف شب گذشته در راستای سفرهایش به منطقه به ترکیه سفر و با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

ظریف به بیروت رفت

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در چارچوب سفرهایش به منطقه و در دومین دور سفرش به منطقه دقایقی قبل تهران را به مقصد بیروت ترک کرد.

وی در این سفر قرار است با مقامات لبنان دیدار و در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین برنامه جامع اقدام مشترک به گفت‌وگو بپردازد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پس از توافق وین به چند کشور دیگر منطقه از جمله کویت، قطر و عراق سفر کرده بود و قرار است پس از بیروت به، دمشق اسلام‌آباد و دهلی‌نو نیز سفر کند.

براساس اعلام‌های قبلی قرار بود ظریف شب گذشته به ترکیه برود و با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کند که این سفر به تعویق افتاد و یک مقام مسئول در وزارت خارجه با تأیید تعویق سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه گفت: این سفر در دستورکار است و به دلیل عدم انطباق برنامه‌ها در این محدوده زمانی، در اولین زمانبندی بعدی انجام خواهد شد.

فارس