گروهک تروریستی داعش تصاویری متفاوت را از دوره آموزش نظامی کودکان منتشر کرد.داعش که تا کنون بر آموزش نظامی کودکان تأکید داشت، این بار با اتشار تصاویری دوره آموزش عقیدتی، فرهنگی و ورزشی کودکان را به نمایش گذاشت. براساس تصاویر منتشره کودکان داعشی در این پادگان در حال آموزش وضو، نماز و قرائت قرآن هستند […]

گروهک تروریستی داعش تصاویری متفاوت را از دوره آموزش نظامی کودکان منتشر کرد.داعش که تا کنون بر آموزش نظامی کودکان تأکید داشت، این بار با اتشار تصاویری دوره آموزش عقیدتی، فرهنگی و ورزشی کودکان را به نمایش گذاشت.

براساس تصاویر منتشره کودکان داعشی در این پادگان در حال آموزش وضو، نماز و قرائت قرآن هستند و ورزش‌های رزمی را نیز یاد می‌گیرند.داعش از این کودکان برای انجام عملیات‌های انتحاری سوء استفاده می‌کند و برای پیشبرد اهداف شوم خود علاوه بر آموزش‌های نظامی باید عقاید انحرافی خود را نیز به این کودکان تلقین کند.

گفتنی است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، در ازای دریافت پول آنان را به این پادگان فرستاده‌اند؛ داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.

۲۰۱۷۳۳_۳۵۳ ۲۰۱۷۳۴_۷۴۸ ۲۰۱۷۳۵_۱۴۶

 

منبع: جبهه جهانی مستضعفین