پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید رونمایی شد
پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید رونمایی شد

در این مراسم دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید گفت: این جشنواره با هدف نشان دادن مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می شود. به گزارش اویاقلیق ، توحید مهدوی با بیان اینکه جشنواره در ۲ بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می شود، تصریح کرد: در هر بخش […]

oyaglig.comدر این مراسم دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید گفت: این جشنواره با هدف نشان دادن مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می شود.

به گزارش اویاقلیق ، توحید مهدوی با بیان اینکه جشنواره در ۲ بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می شود، تصریح کرد: در هر بخش از ۳ نفر برگزیده با اهدای جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان ارسال آثار در این جشنواره به صورت اینترنتی و از طریق ایمیل خواهد بود، اضافه کرد: هنرمندان آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره که در سایت جشنواره قابل دانلود هست، می توانند به آدرس ایمیل festival.mehreomid@gmail.com ارسال کنند.

مهدوی با بیان اینکه هنرمندان از امروز تا ۱۹ شهریور ماه می توانند آثار خود را ارسال کنند، اظهار کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبان هر دو بخش در روز ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر جسنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور، هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.ngomehreomid.ir مراجعه کنند.

کاریکاتور طنز تلخ است

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه کاریکاتور طنز تلخ است، گفت: این جشنواره به دنبال تلفین مسائل و مشکلات جوانان با ورزش است تا این مسائل را به صورت کاریکاتور عرضه کنند.

حسین آزاد با بیان اینکه برگزاری جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور سبب ارتقای سطح جشنواره و بیان مشکلات به طرق مختلف است، اظهار کرد: در سطح استانی هنرمندان مشخص هستند اما در سطح شمال و شمالغرب کشور آثار متعدد و متنوع می تواند دست داور را برای قضاوت و انتخاب بیشتر باز کند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری استان اماده هر نوع همکاری با این جشنواره است، اضافه کرد: انجمن مهر امید نزدیک دو سال است که به دنبال برگزاری این جشنواره بوده و امروز مراسم رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز آن را به فال نیست می گیریم و خوشحال که بالاخره این جشنواره برگزار شد.

به گفته معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان اردبیل داوران این جشنواره از بین چهره های بین المللی انتخاب خواهند شد.

تنها مشکلات را نبینیم

در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه این اداره کل از سازمان های مردم نهاد جوانان حمایت می کند، گفت: برگزاری جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مهر امید نوید دهنده تلاش های سازمان های مردم نهاد جوانان است.

ایوب بهتاج با بیان اینکه نباید تنها مشکلات جوانان را دید، ادامه داد: جوانانی هستند که با غلبه بر مشکلات توانسته اند خود را به قله پیشرفت برسانند و باید این جوانان را هم دید.

وی با بیان اینکه باید جامع نگر به مسائل نگاه کرد، افزود: باید در کنار بیان مشکلات و موانع، نقاط مثبت و انگیزه بخش را هم بیان کرد.

یاد آور می شود، جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، مجتمع آموزشی سما، حوزه هنری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و کانون شهید نونهال برگزار می شود.

پوستر جشنواره کاریکاتور مهر امید

oyaglig.com1

برای مشاخده در اندازه واقعی بر روی عکس کلیک کنید.