به گزارش ایرنا، بنابر اعلام اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۴۱ رسانه بین المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند و رسانه های دیگری که در ایران دفتر ندارند، بنابر تقاضا، مجوز فعالیت زمان دار دریافت می کنند. بر این اساس، جدول ورود خبرنگاران رسانه های خارجی غیر مقیم […]

به گزارش ایرنا، بنابر اعلام اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۴۱ رسانه بین المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند و رسانه های دیگری که در ایران دفتر ندارند، بنابر تقاضا، مجوز فعالیت زمان دار دریافت می کنند.

بر این اساس، جدول ورود خبرنگاران رسانه های خارجی غیر مقیم به کشور که از اداره امور خبرنگاران و رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارت خبری و مجوز فعالیت موقت دریافت کرده اند، منتشر شد.

این مجوزها حسب تقاضای رسانه ها، در اسرع وقت رسیدگی می شود؛ در مواردی پاسخ منفی یا مشروط داده می شود و در مواردی با درخواست آنها به صورت مجوز موقت زمان دار، موافقت می شود.

فهرست و جدول کامل اسامی رسانه های خارجی مستقر در کشور و رسانه هایی که مجوز موقت دریافت کرده اند به همراه فهرست خبرنگاران غیرمقیم خارجی که از ابتدای سال ۹۴ تا نیمه مرداد ماه، کارت خبری و مجوز فعالیت موقت دریافت کرده اند هم اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل مشاهده است.