اویاقلیق: تراکتور نائب قهرمان فصل قبل، اگر می خواهد قهرمان این فصل شود ، باید تلاش هایش را چند برابر کند. باید هماهنگی های لازم را کسب کند. باید تمرینات خود را با دقت انجام دهد. باید استراحت خود را به خوبی انجام دهد.و صد ها باید دیگر که باید انجام شود.این تیم نباید تیم […]

photo_2015-08-08_00-31-06اویاقلیق: تراکتور نائب قهرمان فصل قبل، اگر می خواهد قهرمان این فصل شود ، باید تلاش هایش را چند برابر کند. باید هماهنگی های لازم را کسب کند. باید تمرینات خود را با دقت انجام دهد. باید استراحت خود را به خوبی انجام دهد.و صد ها باید دیگر که باید انجام شود.این تیم نباید تیم های دیگر را دست کم بگیرد و برای هر بازی خود،نهایت تلاش خود را انجام دهد.

تراکتور سازی در اولین بازی این فصل،مقابل تیم نفت رفت.بازی کسل کننده ای بود.دلیلش هم اولین بازی تیم ها در فصل جدید بود. طبیعتا در اولین بازی لیگ، بازیکنان آماده نبودند. و این ناهماهنگی و آماده نبودن بیشتر سمت تراکتور بود. زیرا با تمرینات کم و تغییرات زیاد این تیم ، انتظاری بیشتری در بازی اول نداشتیم.در بازی دوم تراکتور که بازی دربی بود، تراکتور خودی نشان داد و بازی خوبی از خود به جای گذاشت و ۳ امتیاز دربی را کسب کرد. تراکتور سازی و هوادارانش از این برد ، حسابی خوشحال شدند و امید و انگیزه پیدا کردند.ولی نباید به خاطر این پیروزی مغرور شد . باید حریفان خود را جدی بگیرند.

یکی دیگر از لازمه های قهرمانی تراکتور ، حضور هوادارن پرشور است که به بازیکنان این تیم امید و روحیه مضاعف می بخشد.

پیروزی دربی تراکتور، استارتی برای قهرمانی این تیم بود. تراکتور در حال حاضر با ۴ امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفته است.

ازساعت ۶ عصر امروز نیز، بازیکنان تراکتور تمرینات خود را شروع میکنند تا خود را برای بازی با تیم راه آهن آماده کنند.