احداث برج‌های نوری با هدف تامین روشنایی معابر در منطقه غرب تبریز
احداث برج‌های نوری با هدف تامین روشنایی معابر در منطقه غرب تبریز

فرهاد روشنی اعلام کرد: پروژه تامین روشنایی معابر و پارک‌های سطح منطقه شش با حجم عملیاتی برابر ۱۲ برج روشنایی ۲۴ متری اجرایی شده است. وی افزود: تامین روشنایی معابر و پارک‌های سطح منطقه در پارک قوناخلار باغی، پارک حجاج و سه راهی فرودگاه به ارزش ریالی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان انجام شد. روشنی […]

فرهاد روشنی اعلام کرد: پروژه تامین روشنایی معابر و پارک‌های سطح منطقه شش با حجم عملیاتی برابر ۱۲ برج روشنایی ۲۴ متری اجرایی شده است.

وی افزود: تامین روشنایی معابر و پارک‌های سطح منطقه در پارک قوناخلار باغی، پارک حجاج و سه راهی فرودگاه به ارزش ریالی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان انجام شد.

روشنی همچنین در تشریح کاربرد این پروژه گفت: این پروژه با هدف تامین روشنایی میدان راه آهن، پارک رسالت، پارک فرهنگیان، پارک شنب غازان و پارک صنعت اجرایی شده است.

اتمام عملیات آسفالت ریزی رویه حدفاصل میدان شهریار و ابتدای شهرک زعفرانیه

عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: در تداوم عملیات بهسازی مسیرهای سطح حوزه این شهرداری به منظور رفع ترافیک شهری و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی، عملیات آسفالت ریزی رویه در حد فاصل میدان شهریار و ابتدای شهرک زعفرانیه (از طرف راهنمائی)، به عنوان قسمت اعظم بلوار دکتر حسابی به انجام رسید .

شهردار منطقه دو تبریز در ادامه افزود: در همین راستا همچنین عملیات مشابهی در جاده ائل گلی به عنوان اصلی ترین مسیرهای کلانشهر تبریز حد فاصل میدان گلشهر و میدان بزرگ ائل گلی در دو مرحله تراش آسفالت قدیمی و آسفالت ریزی اساسی در حال اجراست .

به گفته عباس عادلی شهیر کارشناسان حوزه معاونت عمرانی منطقه پس از بازدید از مسیرهای سطح حوزه، شناسائی و تقسیم بندی نقاط مورد نیاز، آسفالت ریزی اساسی مسیرهای اصلی و فرعی این منطقه، با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه به انجام می رسد .

رمپ خروجی اتوبان پاسداران به یوسف‌آباد به زودی افتتاح می‌شود

داود بهرا گفت: رمپ خروجی آخر یوسف آباد با هدف ایجاد راههای دسترسی به مناطق محروم و خروج از بن بست این منطقه در راستای ساماندهی حاشیه نشینی طراحی شده و به زودی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: با تملک ۳۰ سکونتگاه و انتقال آنان به خارج از حریم رمپ، اجرای طرح ویژه دیوارکشی بتنی به ارتفاع ۱۴ متر جهت همسطح نمودن رمپ با ارتفاع اتوبان، تسطیح و بسترسازی جدول کشی، احداث کانیوو و کانالهای هدایت آبهای سطحی، ایجاد رمپ آسفالت و خیابان کشی با پیشرفت فیزیکی چشمگیری روبه رو بوده و با اتمام عملیات آسفالت اساسی و نصب تیرهای برق و روشنائی وارد مرحلۀ بهره برداری شده و با تکمیل پروژه در مراحل نهائی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بهرا ادامه داد: رمپ خروجی پاسداران به یوسف آباد یکی از پروژه های اساسی در جهت خروج این منطقه از بن بست موجود بوده و زمینه اتصال این مناطق به اتوبان پاسداران و خارج نمودن از بن بست موجود و با هدف کاهش بار ترافیکی و استفاده در مواقع بحرانی و کمک به توسعه زیرساخت‌های اساسی منطقه طراحی شده است و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه شاهد توسعه و رونق و آبادی سطح حوزه منطقه یک باشیم