اویاقلیق : این ده گردشگر اسپانیایی سفر به ایران را از سه روز پیش آغاز کرده که بعد از تبریز، اردبیل را به عنوان دومین مقصد سفر انتخاب کرده اند. خانم پنتا یکی از ده گردشگر از شهر بارسلونا، ایالت کاتالونیای اسپانیا است که پس از بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، اظهار کرد: مکان تاریخی […]

۱۵۳۴۰اویاقلیق : این ده گردشگر اسپانیایی سفر به ایران را از سه روز پیش آغاز کرده که بعد از تبریز، اردبیل را به عنوان دومین مقصد سفر انتخاب کرده اند.

خانم پنتا یکی از ده گردشگر از شهر بارسلونا، ایالت کاتالونیای اسپانیا است که پس از بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، اظهار کرد: مکان تاریخی که هم اکنون از آن بازدید کردیم جای بسیار بی نظیر، فوق العاده جالب و قابل توجهی است. ما از گردش در آن لذت بردیم.

این گردشگر اروپایی ایرانیان را افرادی بسیار مهربان و مهمان نواز دانست و در مورد برنامه سفرشان گفت: ما قصد داریم بعد از ترک اردبیل به شهر بندر انزلی و ماسوله سفر کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما پیش از آمدن به ایران برنامه ۱۳ روزه نوشتیم تا بتوانیم جاهای زیبا، جالب و تاریخی ایران را از نزدیک ببینیم. امیدوارم همه جای ایران را خوب بگردیم چون که ایران کشور زیبایی است.

به گزارش ایسنا، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بهترین  جاذبه گردشگری استان اردبیل بوده که اخیرا ثبت یونسکو شده است و هر سال بسیاری از گردشگران خارجی را برای سفر به ایران وسوسه می کند.

منبع: ایسنا