سد خداآفرین انتخاب مناسبی برای اردوهای قایقرانی
سد خداآفرین انتخاب مناسبی برای اردوهای قایقرانی

امیرشاهرخ حسنعلی زاده در پی بازدید از اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان در منطقه آزاد ارس ، هماهنگی های ایجاد شده با مسوولان منطقه آزاد ارس را بسیار امیدوار کننده دانست و گفت : مسوولان این منطقه دید خوبی نسبت به این رشته ورزشی دارند و علاقه مند هستند تا حمایت بیشتری از […]

امیرشاهرخ حسنعلی زاده در پی بازدید از اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان در منطقه آزاد ارس ، هماهنگی های ایجاد شده با مسوولان منطقه آزاد ارس را بسیار امیدوار کننده دانست و گفت : مسوولان این منطقه دید خوبی نسبت به این رشته ورزشی دارند و علاقه مند هستند تا حمایت بیشتری از قایقرانی داشته باشند.
وی با اعلام خبر راه اندازی هیات قایقرانی منطقه آزاد ارس گفت : سعی خواهیم کرد از طریق فدراسیون تجهیزات لازم برای این منطقه را فراهم کنیم.
حسنعلی زاده افزود : به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد توسعه رشته ورزشی قایقرانی در منطقه آزاد ارس باشیم.
وی افزود : طول منطقه ای که برای تمرین می توان پارو زد در این سد ۴٫۵ کیلومتر است که از این جهت نیز فضای بسیار مناسبی برای تمرینات قایقرانی فراهم شده است.
حسنعلی زاده حمایت مسئولان منطقه آزاد ارس از قایقرانی را بسیار سازنده دانست و تصریح کرد : با تلاشی که تربیت بدنی منطقه آزاد داشته، مجوزهای لازم جهت برگزاری اردوها و مسابقات قایقرانی فراهم شده است.
وی اظهار امیدواری کرد : با استفاده مناسب از ظرفیت های موجود، شاهد رشد قایقرانی در سطح استان آذربایجان شرقی و در نهایت پیشرفت این رشته ورزشی در سطح ملی باشیم.
اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان کشورمان در دو بخش کایاک و کانو که از ۱۰ مرداد شزوع شده تا هشتم شهریور ماه در سد خدا آفرین ارس ادامه دارد.
تیم ملی بانوان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی و همچنین کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودو ژانیرو آماده می کند.
مائده طهماسبی، مونا ابراهیمی، مائده شورگشتی، ساجده تبریزی، ساقی خاقانی، ساغر خاقانی و نگار علی محمدی ، کیانا کمال زاده، سیتا فرزدی، گلناز غضنفریان ، مریم رمضان خواه در بخش کایاک و فاطمه کرمجانی ، معصومه داناپور ، آتنا رئوفی ، پریسا محمدزاده در بخش کانو کانادایی نفرات حاضر در اردو هستند.
سیما عروجی، نادیا تالانک و آرزو پاسلار مربیان تیم ملی آب های آرام هستند.