توجه به جاذبه های گردشگری شهرستان ها باعث تمرکززدایی در بخش گردشگری می شود
توجه به جاذبه های گردشگری شهرستان ها باعث تمرکززدایی در بخش گردشگری می شود

صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرزین حق پرست ادامه داد: برگزاری مشترک جشنواره ها در شهرستان ها می تواند ما را به این هدف نزدیک تر کند در همین راستا جشنواره های مختلفی در شهرستان ها برگزار می شود که باعث رونق گردشگری در سطح استان خواهد شد. وی با اشاره به اهمیت ثبت […]

صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرزین حق پرست ادامه داد: برگزاری مشترک جشنواره ها در شهرستان ها می تواند ما را به این هدف نزدیک تر کند در همین راستا جشنواره های مختلفی در شهرستان ها برگزار می شود که باعث رونق گردشگری در سطح استان خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ثبت ملی کباب بناب خاطر نشان کرد: ثبت ملی کباب و همچنین برگزاری جشنواره ملی کباب بناب در رونق گردشگری این منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت و امیدواریم با برنامه ریزی های مدون و برگزاری مرتب جشنواره ها با رویکرد توجه به محصولات انحصاری هر شهرستان بتوانیم تاثیر عمده ای در گردشگر ورودی به منطقه داشته باشیم.

وی تامین زیرساخت های گردشگری را از مهم ترین مباحث مورد بحث توسعه گردشگری شهرستان ها عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر سازمان های متولی و همدلی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ها شاهد تامین زیرساخت های گردشگری و رضایت حداکثری گردشگران از سفر به آذربایجان شرقی باشیم.