برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌شرقی
برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌شرقی

سعید مطلبی اظهار داشت: برای استان آذربایجان‌شرقی افتخار است که همزمان با گرامی داشت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(ع) هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت در هشتمین سال متوالی، جشن‌های «زیر سایه خورشید» را برگزار می‌کند. وی افزود: سفیران رضوی که متشکل از خادمان رضوی هستند برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در نکوداشت دهه کرامت […]

سعید مطلبی اظهار داشت: برای استان آذربایجان‌شرقی افتخار است که همزمان با گرامی داشت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(ع) هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت در هشتمین سال متوالی، جشن‌های «زیر سایه خورشید» را برگزار می‌کند.

وی افزود: سفیران رضوی که متشکل از خادمان رضوی هستند برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در نکوداشت دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) تا روز میلاد علی‌‌‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) در قالب طرح زیر سایه خورشید در استان آذربایجان‌شرقی اجرا می‌کنند.

مطلبی تصریح کرد: امسال نیز همچون هفت سال گذشته جشن‌های رضوی از ۲۹ مرداد ماه تا ۴ شهریور ماه سال‌جاری  با حضور کاروان‌ خادمان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در شهرهای مختلف استان آذربایجان‌شرقی آغاز می‌شوند.

رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان‌شرقی استقبال از خادمان آستان قدس رضوی، برگزاری نشست هماهنگی ستاد اجرایی با کاروان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عیادت از بیماران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی و حضور در ۱۱ شهرستان‌ استان آذربایجان شرقی و دیدار با ایتام و زندانیان را از جمله برنامه‌های این کاروان دانست.

به گفته وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در محل سنگ فرش چهار راه منصور با حضور مسئولان و عاشقان رضوی همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

برنامه‌های کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان شرقی از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور درشهرهای تبریز، باسمنج، سردرود، اهر، آذرشهر، ایلخچی، میانه، هریس، مرند، زرنق و کلوانق اجرا می‌شود.