خودکشی نافرجام با حضور بموقع پلیس در عجب شیر
خودکشی نافرجام با حضور بموقع پلیس در عجب شیر

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد خودکشی بلافاصله رئیس کلانتری به همراه عوامل گشت در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که فرد مصدوم به صورت نیمه جان به زمین افتاده است و فرد مصدوم سریعاً با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت […]

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد خودکشی بلافاصله رئیس کلانتری به همراه عوامل گشت در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که فرد مصدوم به صورت نیمه جان به زمین افتاده است و فرد مصدوم سریعاً با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت و از مرگ حتمی نجات یافت. 

وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که مصدوم خانمی ۳۱ساله است که به علت داشتن اختلاف خانوادگی با شوهرش اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر تصریح کرد: مشاوره و مددکار کلانتری با حضور در بیمارستان با راهنمایی و مشاوره کمک کرد تا اختلاف زن و شوهر جوان حل وفصل شده و با امیدواری بیشتر به زندگی مشترک بازگردند.

سرهنگ اصلانی فر در پایان گفت: خانواده فرد مصدوم از عوامل انتظامی شهرستان بعلت حضور بموقع، اقدام سریع و نجات فرزندشان از مرگ حتمی تقدیر و تشکر کردند.