مروری بر نتایج بدست آمده تراکتور و راه آهن از قدیم تا حال
مروری بر نتایج بدست آمده تراکتور و راه آهن از قدیم تا حال

اویاقلیق: جمعه ٢٣ مرداد، ساعت ١٨:٣٠ ، تیم تراکتور میزبان تیم راه آهن است. این دو تیم تاکنون ۱۳ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۹ بار سرخ‌پوشان فاتح میدان بودند. ۲ بار راه‌آهن پیروز از زمین مسابقه خارج‌شده و ۲ دیدار نیز به‌تساوی انجامیده است. تیم تراکتور در هفته ی اول فصل١۵ لیگ برتر،امتیاز […]

imageاویاقلیق: جمعه ٢٣ مرداد، ساعت ١٨:٣٠ ، تیم تراکتور میزبان تیم راه آهن است.
این دو تیم تاکنون ۱۳ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۹ بار سرخ‌پوشان فاتح میدان بودند. ۲ بار راه‌آهن پیروز از زمین مسابقه خارج‌شده و ۲ دیدار نیز به‌تساوی انجامیده است.
تیم تراکتور در هفته ی اول فصل١۵ لیگ برتر،امتیاز ها را با تیم نفت تقسیم کرد؛ ولی در هفته دوم موفق به دریافت ٣ امتیاز دربی شد. این تیم اکنون با ۴امتیاز ، جایگاه سوم جدول لیگ برتر را غصب کرده است. حریف این هفته تراکتور نیز در رده١٣ جدول لیگ برتر قرار دارد. راه آهن در هفته ی اول بازی  خود در لیگ ١۵، امتیازش را با نتیجه ٢-٢ با فولاد تقسیم کرد و در هفته دوم ،٣ امتیاز بازی خود را با نتیجه ٢-٠ به سایپا تقدیم کرد.تراکتور سازی و طرفدارانش با امید و انرژی هایی که از پیروزی دربی به دست آوردند،امیدوار هستند که ٣ امتیاز بازی با راه آهن را نیز بدست می آورند.