آذربایجان‌شرقی با انتشار ۱۳ روزنامه رتبه دوم را در کشور دارد
آذربایجان‌شرقی با انتشار ۱۳ روزنامه رتبه دوم را در کشور دارد

علی‌اکبر صفی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده بود؛ با اشاره به جایگاه آذربایجان‌شرقی در زمینه مطبوعات و پیشینه تاریخی این استان در زمینه اطلاع‌رسانی و چاپ اظهار داشت: بعد از تهران، تبریز عنوان بیشترین روزنامه منتشر شده […]

علی‌اکبر صفی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده بود؛ با اشاره به جایگاه آذربایجان‌شرقی در زمینه مطبوعات و پیشینه تاریخی این استان در زمینه اطلاع‌رسانی و چاپ اظهار داشت: بعد از تهران، تبریز عنوان بیشترین روزنامه منتشر شده را به خود اختصاص داده است و هم‌اکنون ۱۳ روزنامه در استان منتشر می‌شوند.
وی از فعالیت سه پایگاه خبری غیر‌رسمی در بناب خبر داد و گفت: درخواست یکی از این پایگاه‌های خبری رد شده ولی کار بررسی برای صدور مجوز دو پایگاه خبری دیگر این شهرستان در حال انجام است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: شهرستان بناب دارای دو نشریه محلی است که یکی از آنها سال قبل تعطیل شده است و سیاست ما در استان حمایت از نشریات محلی است که سعی می‌شود نسبت به جذب آگهی‌های محلی برای ادامه فعالیت آنها اقدام شود.
صفی‌پور در ادامه این نشست بر آمادگی این اداره کل برای صدور مجوز نشریات محلی براساس دستورالعمل ابلاغی تأکید کرد.
نهم مهر ماه پانزدهمین جشنواره شعر غدیریه شهرستان بناب به صورت سراسری برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره شعر غدیریه گفت: نهم مهر ماه پانزدهمین جشنواره شعر غدیریه شهرستان بناب به صورت سراسری برگزار می‌شود.
حبیب صدقی افزود: رئیس ستاد جشنواره شعر غدیریه امام جمعه بناب و دبیر آن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی هستند.
در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی بناب مسئولان کمیته‌های برگزاری این جشنواره انتخاب شدند و برگزاری جشنواره به تأیید حاضران رسید.