تزریق یک هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام آذربایجان‌شرقی
تزریق یک هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام آذربایجان‌شرقی

محمدصادق پورمهدی در هشتمین نشست مشترک استاندار با مجمع نمایندگان استان؛ از اختصاص یک‌ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان در جریان سفر استانی هیئت دولت خبر داد و گفت: این اعتبار تا پایان سال ۹۵ تزریق می‌شود و تاکنون ۵۳ درصد از اعتبارات مربوط به سال ۹۴ تخصیص یافته است. وی سهم […]

طزررمحمدصادق پورمهدی در هشتمین نشست مشترک استاندار با مجمع نمایندگان استان؛ از اختصاص یک‌ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان در جریان سفر استانی هیئت دولت خبر داد و گفت: این اعتبار تا پایان سال ۹۵ تزریق می‌شود و تاکنون ۵۳ درصد از اعتبارات مربوط به سال ۹۴ تخصیص یافته است.

وی سهم راه‌آهن تبریز – میانه از اعتبارات مصوب سفر استانی را ۵۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی تعهد کرده است که تا دهه فجر سال آینده زیرسازی این طرح را تکمیل کند و همزمان روسازی و ریل‌گذاری آن نیز در حال انجام است.

پورمهدی در خصوص کمک‌های دولت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان نیز خاطرنشان کرد: دولت با وجود محدودیت منابع در سه ماهه نخست امسال ۶۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها پرداخت کرده است که فرمانداران باید نسبت به هزینه صحیح این اعتبارات نظارت کافی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات استان، گفت: ما به عنوان مجری انتخابات وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم که بی‌طرف باشیم و فرمانداران و بخشداران استان نیز مکلف شده‌اند که اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

سعید شبستری از رصد تحرکات انتخاباتی در ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است تا انتخاباتی سالم و بدون تنش برگزار کنیم.

جلیل صریحی، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در خصوص روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام استان و نحوه توزیع اعتبارات شهرستانی و ماده ۱۸۰ قانون بودجه توضیحاتی ارائه کرد.