برگزاری نمایشگاه و فروشگاه تابستانی صنایع دستی در تبریز
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه تابستانی صنایع دستی در تبریز

فرشاد به آفرین گفت: بازارچه موقت تابستانی برای فروش صنایع دستی در محوطه موزه قاجار از ۱۰ مرداد ماه آغاز به کار کرده است. به آفرین یادآور شد: این نمایشگاه در ۱۱ غرفه و در رشته های تولیدات چرمی ،منبت چوب ، شیشه  فوتی ، تراش سنگ های قیمتی ، مشبک چوب ، رودوزی سنتی […]

طزرفرشاد به آفرین گفت: بازارچه موقت تابستانی برای فروش صنایع دستی در محوطه موزه قاجار از ۱۰ مرداد ماه آغاز به کار کرده است.

به آفرین یادآور شد: این نمایشگاه در ۱۱ غرفه و در رشته های تولیدات چرمی ،منبت چوب ، شیشه  فوتی ، تراش سنگ های قیمتی ، مشبک چوب ، رودوزی سنتی ، هم جوشی شیشه ،حکاکی روی فلز و عروسک بافی در محوطه موزه قاجار به نمایش گذاشته شده است.

وی همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی فرصتی است برای رونق صنایع دستی آذربایجان شرقی ولی وجود نمایشگاه های دائمی صنایع دستی از نیاز های اساسی استان است و اداره کل میراث فرهنگی نیز پیگیر این موضوع است.

لازم به ذکر است ، نمایشگاه صنایع دستی در محوطه موزه قاجار تبریز از ۱۰ مرداد لغایت ۲۰ شهریور سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در حال برگزاری است.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند به موزه قاجار واقع در خیابان ششگلان ، جنب بیمارستان کودکان ، موزه قاجار ( خانه امیر نظام ) مراجعه کنند.