تقابل دیدنی بازیکنان قبلی تراکتور با پیراهن گسترش فولاد
تقابل دیدنی بازیکنان قبلی تراکتور با پیراهن گسترش فولاد

    تیم تراکتورسازی در حالی میهمان گسترش فولاد است که بیشتر بازیکنان گسترش را بازیکنان قبلی تراکتور تشکیل می دهند و همه نگاه ها به این بازیکنان است و شاید این بازی به نوعی روز انتقام این بازیکنان از تیم قبلی خود و مشکلات خود با این می دهد. به گزارش اویاقلیق، تیم فوتبال […]

 

 

تیم تراکتورسازی در حالی میهمان گسترش فولاد است که بیشتر بازیکنان گسترش را بازیکنان قبلی تراکتور تشکیل می دهند و همه نگاه ها به این بازیکنان است و شاید این بازی به نوعی روز انتقام این بازیکنان از تیم قبلی خود و مشکلات خود با این می دهد.

به گزارش اویاقلیق، تیم فوتبال تراکتورسازی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور این هفته میهمان همشهری خود گسترش فولاد تبریز خواهد بود که این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

تراکتورسازی

تراکتورسازی که امسال با جذب بازیکنان سرباز و چند بازیکن خارجی خوب از تیم های مدعی لیگ به شمار می‌رود ولی نگرانی اصلی درجایی است که این تیم کی به هماهنگی کامل خواهد رسید و به گفته خود بازیکنان هم این تیم چند هفته زمان لازم دارد تا بازیکنان به هماهنگی کامل برسند.

هفته اول لیگ تراکتورسازی درحالی میزبان تیم نفت تهران بود که همه یادآور بازی آخر این تیم و قضایایی رخ‌داده در آن بازی بودند ولی در کنار همه این اتفاقات و قضایای بازی فینال لیگ سال قبل هر دوتیم با فراموش کردن خاطرات روز سیاه فوتبال کشور رقابت‌های لیگ امسال را آغاز کردند.

تراکتورسازی در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری،محمد ایران پوریان،خالد شفیعی،کارلوس الکساندر،سینا عشوری،فرید بهزادی کریمی،سروش رفیعی،بختیار رحمانی،آگوستو سزار،سعید آقایی و مهرداد بایرامی به میدان رفت که از بین این بازیکنان فقط ۵ بازیکن از سال گذشته در ترکیب قرار داشتند و بقیه بازیکنان اولین بازی خود را با پیراهن تراکتورسازی تجربه می‌کردند.

در این بازی تراکتورسازی بازی چندان خوبی را نمایش نداد و تنها دلیل این مسئله هماهنگ نبودن بازیکنان بود که تا به شرایط ایده آل خود برسند یک مقدار زمان لازم خواهند داشت ولی تراکتورسازی مقابل تیم خوب و قدرتمند نفت تهران که امسال هم با خریدهای خوب از مدعیان به‌حسابمی‌آید عملکرد چندان بدی نداشت و نباید از توانایی‌های تیم حریف هم بگذریم ولی هر دو تیم در اولین بازی خود که از حساسیت بالایی هم برای هر دو طرف برخوردار بود بازی آرام و محتاطانه‌ی  را نمایش دادند تا در پایان این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

تراکتورسازی روز جمعه در دومین دیدار خود از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام میهمان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود و دربی تبریز را دو تیم برگزار خواهند کرد

در این دیدار دست تونی یک مقدار نسبت به بازی قبل بازتر خواهد بود و بازیکنانی همچون سامان نریمان جهان ، شجاع خلیل زاده را که در دیدار قبلی به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشتند را در اختیار خواهد داشت و این می‌تواند کمک بزرگی برای تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد باشد .

 

گسترش فولاد تبریز

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که امسال با جذب بازیکنان موردنیاز کمالوند نسبت به فصل قبلی از شرایط خوبی برخوردار است در بازی اول خود که میهمان تیم سایپا بود نمایش خوبی داشت و از هفته اول نشان داد تیم سرسختی برای حریفان خود به‌حسابمی‌آید و امسال می‌تواند در کنار تراکتورسازی نماینده شایسته‌ی برای فوتبال آذربایجان باشد.

گسترش فولاد در اولین دیدار خود مقابل سایپا با ترکیبداوود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، داسیلوا، مهدی کیانی، ایوب کلانتری، مرتضی اسدی، محمدابراهیمی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و سعید دقیقی

قرارگرفته بود که بیشتر بازیکنان این تیم درگذشته با تیم تراکتور در کنار کمالوند کارکرده بودند و در بازی روز جمعه این دو تیم هم همه نگاه‌ها به این بازیکنان خواهد بود که به‌نوعی دو تیم تراکتوری مقابل هم‌بازی خواهند کرد و فقط تفاوت اسمی دارند.

اگر به ترکیب بالا دقت کنیم ۷بازیکن گسترش فولاد سابقه بازی در تراکتور رادارند و روزهای خوبی را با این تیم سپری کرده‌اند که روز جمعه شاید یک نظر بهترین بازی خود را داشته باشند و ازلحاظ دیگر تقابل با تیم قبلی خود برای آن‌ها سخت و دشوار باشد.

گسترش فولاد تبریز که از بهترین باشگاه‌های کشور است امسال تیم خود را بهتر از سال قبل بسته است و نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی خواهند داشت که این رقابت روز جمعه را جذاب‌تر خواهد کرد.

این تیم در حالی در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور خواهد رفت که میزبان است و باید در ورزشگاه اختصاصی خود این بازی را انجام می‌داد ولی بر اساس مخالفت شورای تأمین و کم بودن ظرفیت این ورزشگاه این بازی در ورزشگاه ۷۰  هزارنفری یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.