همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بناب امسال بصورت استانی برگزار می‌شود / بناب شهر دوچرخه
همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بناب امسال بصورت استانی برگزار می‌شود / بناب شهر دوچرخه

ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه شورای اجتماعی و هماهنگی برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بناب، از دوچرخه به عنوان نماد و هویت این شهرستان نام برد و اظهار داشت: امیدواریم این همایش به صورت استانی و با شکوه‌تر از سال‌های قبل در این شهرستان برگزار شود. وی عنوان «شهر دوچرخه» را مختص شهرستان بناب دانست و […]

zcvbولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه شورای اجتماعی و هماهنگی برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بناب، از دوچرخه به عنوان نماد و هویت این شهرستان نام برد و اظهار داشت: امیدواریم این همایش به صورت استانی و با شکوه‌تر از سال‌های قبل در این شهرستان برگزار شود.

وی عنوان «شهر دوچرخه» را مختص شهرستان بناب دانست و افزود: امیدواریم با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این همایش برای برگزاری کشوری و تبدیل این همایش به همایش ملی قدم برداریم.

فرماندار بناب از برگزاری جشنواره روستایی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهریور ماه جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: به علت ضرورت پرکردن اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی بسیار ضروری است و تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام امکانات موجود خود را در اختیار جوانان قرار دهند تا نگذارند سرمایه‌های عظیم مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گیرند.

فرج‌اللهی در ادامه با تأکید بر تشکیل کمیته‌های لازم برای همایش دوچرخه‌سواری بناب در خصوص تأمین نیازهای مالی این همایش قول مساعد داد و گفت: قطعاً همایش دوچرخه‌سواری امسال پرشورتر و با شکوه‌تر از سال‌های قبل در شهرستان بناب برگزار می‌شود و برای ثبت ملی این همایش در کنار جشنواره ملی «کباب بناب» گام‌های لازم را خواهیم برداشت.