ایران بهترین مکان برای سرمایه گذاری در خاورمیانه است
ایران بهترین مکان برای سرمایه گذاری در خاورمیانه است

احمد کانادیریک با اشاره به سابقه همکاری های اقتصادی و تجاری سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای اظهار داشت: آشنایی ما با آذربایجان شرقی تنها منتهی به یک یا دو روز گذشته نیست بلکه از زمانی که فرزندان ایرانیان در کشور ترکیه تحصیل می کردند، با آنها آشنا شده و به شناخت منطقه پرداختیم. وی […]

۴۱۵احمد کانادیریک با اشاره به سابقه همکاری های اقتصادی و تجاری سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای اظهار داشت: آشنایی ما با آذربایجان شرقی تنها منتهی به یک یا دو روز گذشته نیست بلکه از زمانی که فرزندان ایرانیان در کشور ترکیه تحصیل می کردند، با آنها آشنا شده و به شناخت منطقه پرداختیم.

وی در ادامه افزود: نخستین پروژه عمرانی و فنی خود را در شهر ارومیه آغاز کردیم و پس از مدتی برای آشنایی با شهرستان اهر به این منطقه سفری داشتیم که بعد از تصمیمات برای سرمایه گذاری بجای آمریکا، ایران را انتخاب کردیم زیرا ایران برای سرمایه گذاران ترکیه ای جذابیت خاصی نسبت به سایر کشورها دارد.

سرمایه گذار ترکیه ای با بیان اینکه مردم ایران بخصوص آذربایجان شرقی مردمی خونگرم و میهمان نواز هستند، گفت: نه تنها از  ترجیح و انتخاب ایران به آمریکا برای سرمایه گذاری به هیچ وجه پشیمان نیستیم بلکه به این امر افتخار نیز می کنیم.

کانادیریک ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم که شهرستان اهر نیاز به احداث مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی دارد به همین دلیل تجربیات خود را از جهت مهندسی و رشد اقتصادی وارد این شهرستان خواهیم کرد.

سرمایه گذار ترکیه ای در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ایران بهترین مکان برای سرمایه گذاری در کل خاورمیانه است، خاطر نشان کرد: مقرر شد تا ما با همکاری شهرداری اهر مجتمع بزرگ تجاری، خدماتی و رفاهی در شهرستان اهر احداث کنیم.