رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: این تفاهم نامه در جهت توسعه فرصت های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منعقد می شود. پرویز فتاح افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد کمیته امداد نسبت به تامین تسهیلات ارزان قیمت برای خرید تراکتور های مورد توافق برای مددجویان، اقدامات لازم […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: این تفاهم نامه در جهت توسعه فرصت های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منعقد می شود.

پرویز فتاح افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد کمیته امداد نسبت به تامین تسهیلات ارزان قیمت برای خرید تراکتور های مورد توافق برای مددجویان، اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی باعث افتخار کشور و تبریز است و این شرکت توانسته است در شرایط تحریم و مشکلات مالی سرپا بماند و به تولیدات خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: مدیر توانمند کسی است که سازمان را در شرایط سخت به ساحل آرامش برساند.

فتاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افتخار ما این است که به عنوان مددکار و امدادگر در خدمت مددجویان و محرومان جامعه هستیم تصریح کرد: نگاه ما باید نسبت به فقرا عوض و عزت آنان حفظ گردد.

وی یادآور شد: نگاه ما به محرومان باید از دید توانمندی باشد نه بیچاره بودن، و فقرا نه تنها تهدید نیستند بلکه باعث آرامش جامعه اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: باید با آموزش مهارت های شغلی و ارائه تسهیلات خودکفائی تلاش کنیم مددجویان تحت حمایت در مسیر توانمندی و کارآفرینی قرار گیرند و به کمک کمیته امداد نیازی نداشته باشند.