پرویز فتاح روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز افزود: باید توجه داشت که جلب اعتماد مردمی مهمترین هدف کمیته امداد در خدمت به محرومان و مددجویان تحت حمایت است. وی ادامه داد: کمیته امداد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر توانمند سازی و […]

پرویز فتاح روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز افزود: باید توجه داشت که جلب اعتماد مردمی مهمترین هدف کمیته امداد در خدمت به محرومان و مددجویان تحت حمایت است.

وی ادامه داد: کمیته امداد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر توانمند سازی و خودکفا کردن مددجویان خود گام برداشته است.

فتاح با بیان اینکه ثمرات توانمندسازی مددجویان طی سال های اخیر به خوبی نمایان است، اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خودکفا و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند و باید تلاش کنیم مددجویان به جای گرفتن مستمری، کارآفرین و توانمند باشند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار گفت: خدمت به محرومان باید به نحو احسن در جامعه صورت گیرد و کمیته امداد امام خمینی (ره) هر سال بیلان کاری خود را برای مردم گزارش کند.

آیت الله محسن مجتهدشبستری افزود: حامیان و خیرین نیکوکار در مساعدت به خانواده های نیازمند و ایتام مشارکت بیشتری باید داشته باشند و کمیته امداد را در این زمینه تنها نگذارند.

فتاح برای حضور در مراسم جشن خودکفائی تعدادی از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.