سهراب رحیم‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سرقت شدند. فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: سارقان با دو دستگاه […]

سهراب رحیم‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سرقت شدند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: سارقان با دو دستگاه پراید سرقتی که از میاندوآب استان آذربایجان‌غربی سرقت کرده بودند از منازل و داخل خودروها در زمان‌های مختلف اقدام به سرقت می‌کردند که با هوشیاری پلیس، اعضای باند شامل یک نفر زن و ۳ نفر مرد دستگیر و در تحقیقات اولیه به سرقت خودروی پراید از میاندوآب و منازل اعتراف کردند که در ادامه بررسی‌ها مقادیری اثاثیه منزل و شیرآلات از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: در ادامه بازرسی از منزل و محل اختفای اعضای این باند مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل مدارک افراد مختلف، گوشی تلفن همراه، مقادیری لوازم خانگی، زاپاس چرخ خودرو، … جک خودرو، تلویزیون و وسائل خانگی به ارزش ۲۰ میلیون ریال کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رحیم‌زاده به شهروندان توصیه کرد که با اقدامات پیشگیرانه، احتمال سرقت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود از عملکرد پلیس را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.