از تجهیز تمام پایگاه‌های اورژانس تبریز به آمبولانس‌های جدید تا تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) به پد هلی‌کوپتر
از تجهیز تمام پایگاه‌های اورژانس تبریز به آمبولانس‌های جدید تا تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) به پد هلی‌کوپتر

محمدحسین صومی بعد از ظهر امروز در جلسه اولین سالگرد تاسیس و تشکیل اورژانس هوایی در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: باید نسبت به رفع این مشکل هر چه سریع‌تر اقدام شود تا برای انتقال بیمار به تبریز زمان زیادی را از دست ندهیم. وی با بیان اینکه بهبود جامعه جز در کنار هم قرار گرفتن محقق […]

۴۷محمدحسین صومی بعد از ظهر امروز در جلسه اولین سالگرد تاسیس و تشکیل اورژانس هوایی در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: باید نسبت به رفع این مشکل هر چه سریع‌تر اقدام شود تا برای انتقال بیمار به تبریز زمان زیادی را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه بهبود جامعه جز در کنار هم قرار گرفتن محقق نمی‌شود، تصریح کرد: هوانیروز در بحث اورژانس هوایی به خوبی همکاری داشته و در حال حاضر فضای استان تحت سیطره هوانیروز است.

صومی از تجهیز تمام پایگاه‌های اورژانس تبریز به آمبولانس‌های جدید خبر داد و افزود: بر این اساس بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ۱۱۵ برای نخستین بار در تبریز فعال خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به هزینه‌های استفاده از اورژانس‌ برای بیماران گفت: بر خلاف تصور عمومی ارائه این خدمات رایگان است.

صومی ادامه داد: تمام خدمات پیش بیمارستانی از همان لحظه نخست حمل بیمار، هزینه دارو، رساندن بیمار به بیمارستان رایگان است و به هیچ عنوان از بیمار هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.