سرهنگ صابرعباس‌زاده گفت: با فاش شدن ۴۷ فقره سرقت داخل خودرو توسط دو سارق ۲۲ و ۳۳ ساله سابقه دار این دو سارق به پلیس آگاهی معرفی شدند. وی ادامه داد: کارآگاهان پس از چندین مرحله تحقیق و بازجویی فنی، متهمان ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت بودند اما در ادامه تحقیقات به ناچار لب به […]

 سرهنگ صابرعباس‌زاده گفت: با فاش شدن ۴۷ فقره سرقت داخل خودرو توسط دو سارق ۲۲ و ۳۳ ساله سابقه دار این دو سارق به پلیس آگاهی معرفی شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از چندین مرحله تحقیق و بازجویی فنی، متهمان ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت بودند اما در ادامه تحقیقات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۴۷ فقره سرقت داخل خودرو در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با بیان این که سارقان قطعات داخل خودروهای پراید، پیکان و پژو ۴۰۵ را سرقت می‌کردند، افزود: کلیه صحنه های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت و شاکیان نیز شناسایی شدند و در نهایت متهمان پس از سیر مراحل تکمیلی پرونده و با قرار قانونی روانه زندان شدند.
وی علت و انگیزه ارتکاب به جرم از سوی سارقان را اعتیاد، پارک خودرو در جاهای خلوت و عدم استفاده از سیستم های ایمنی در خودروهای مورد سرقت قرار گرفته اعلام کرد.