مناطق محروم تبریز را فدای مناطق برخوردار نکنید
مناطق محروم تبریز را فدای مناطق برخوردار نکنید

عضو شورای شهر تبریز دقایقی پیش در جلسه علنی شورا  با اعلام این مطلب گفت: باید آرمان های بحق و قانونی شورا در برنامه های شهرداری منعکس شود. وی از شهرداری خواست به طرح های آخر چهل متر و طرح قهوه خانه آجان  اهمیت ویژه بدهد. حاجی پور با انتقاد از برنامه های آسفالت پاشی […]

سعضو شورای شهر تبریز دقایقی پیش در جلسه علنی شورا  با اعلام این مطلب گفت: باید آرمان های بحق و قانونی شورا در برنامه های شهرداری منعکس شود.
وی از شهرداری خواست به طرح های آخر چهل متر و طرح قهوه خانه آجان  اهمیت ویژه بدهد.
حاجی پور با انتقاد از برنامه های آسفالت پاشی در شهرداری گفت : بهتر است در اجرای این کار سیستم مدیریتی اصلاح شود.
باغبان دیگر عضو شورای شهر تبریز  هم گفت: ما از تمرکز گرایی در اجرا خاطره خوش نداریم و باید تمرکز زدایی در برنامه ها مد نظر باشد.
وی  مسائل حقوقی در شهرداری  را از جمله مسائلی دانست که نیازمند تمرکز زدایی است افزود: بهتر است این مجموعه در مناطق باشند و به زیر مجموعه شان تسلط داشته باشند و شهردار مرکز فقط نظارت داشته باشد.
باغبان   با اشاره به نامه شهرداری به شورا مبنی بر تشکیل ماده ۱۰۰ ویژه در شهرداری مرکز گفت: این امر مبنی بر تضعیف  تجدید نظر مناطق بوده و باید از تشکیل این کمسیون پرهیز شود.
شیری آذر  دیگر عضو شورای شهر تبریز  هم گفت :متاسفانه شورا درگیر مسائل روزمره  بوده وبه جایگاه تبریز در اعتبارات ملی توجهی نشان نمی دهد و لازم است در این خصوص هم توجه جدی داشته باشد.