از تغییر زودهنگام مدیران استانی در برخی ارگان ها و ادارات انتقاد کرد و خواستار ماندگاری و تثبیت دوران مدیریتی مدیران از سوی مسئولان ارشد شد. جاوید پاشایی سلطان احمدی ذیحسابان و بازرسین را بازوان دستگاه های اجرایی عنوان کرد و از پایین بودن شاخصه های توسعه در استان انتقاد کرد و خواستار تلاش بیشتر […]

از تغییر زودهنگام مدیران استانی در برخی ارگان ها و ادارات انتقاد کرد و خواستار ماندگاری و تثبیت دوران مدیریتی مدیران از سوی مسئولان ارشد شد.

جاوید پاشایی سلطان احمدی ذیحسابان و بازرسین را بازوان دستگاه های اجرایی عنوان کرد و از پایین بودن شاخصه های توسعه در استان انتقاد کرد و خواستار تلاش بیشتر مسئولان و متولیان امر شد.

او در خصوص اقدامات طرح احیای دریاچه ارومیه هم گفت  : به رغم همه اقدامات خوب و مناسبی که در این حوزه انجام گرفته ولی برخی شواهد از ناهماهنگی بین مجریان خبر می دهد و  در استعلام های انجام گرفته روند را خوب ارزیابی نمی کنیم.

پاشایی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر در احیای دریاچه ارومیه گفت : از ریاست محترم سازمان درخواست بازرسی فوق العاده برای رسیدگی به طرح احیای دریاچه ارومیه کرده ایم.

او بر تسریع در اجرای دولت الکترونیک هم تاکید کرد و  ادامه داد : این سازمان در نظر دارد تا به صورت الکترونیکی بر عملکرد دستگاههای اجرایی نظارت کند تا میزان تخلفات به حداقل برسد .

پاشایی همچنین به تسهیل مسیر سرمایه گذاری در استان با توجه به پتانسیل ها و امکانات اشاره کرد و گفت : سامانه ثبت مناقصات و مزایده ها در استان برای جلوگیری از هرگونه خطا و سوء استفاده در حال اجراست .

صفری رئیس کانون وکلای استان هم در این اجلاس از وجود ۹۰۰ وکیل پایه یک و ۱۷۰ کارآموز حقوقی خبر داد و خاطرنشان ساخت : وکلا سربازان مقدم مبارزه با متجاوزین بیت المال هستند.وی بر تقویت فرهنگ حقوق شهروندی و حضور وکیل در فرایند دادرسی تاکید کرد.