اویاقلیق: کاپیتان تراکتور ،ایران پوریان ،نهایتا  ۲-۳  سال در این تیم باقی میماند و در این صورت به آینده ی تیم امید زیادی نخواهد بود. . تیم تراکتور همانند پادگانی شده که بازیکنان دقیقا ۲ سال میایند و بعد میروند. بازیکنان سرباز ،غیرتی روی تیم ندارند و فقط به “زور” آمده اند که دوران سربازیشان […]

mاویاقلیق: کاپیتان تراکتور ،ایران پوریان ،نهایتا  ۲-۳  سال در این تیم باقی میماند و در این صورت به آینده ی تیم امید زیادی نخواهد بود. . تیم تراکتور همانند پادگانی شده که بازیکنان دقیقا ۲ سال میایند و بعد میروند. بازیکنان سرباز ،غیرتی روی تیم ندارند و فقط به “زور” آمده اند که دوران سربازیشان تموم شود! این تیم شدیدا از این پادگانی که درست کرده ضرر خواهد کرد .
تراکتور رسما از یک تیم سازنده که امثال برادران خطیبی ، دین محمدی ، باهنر ، باقری و … می باشد ،  به یک تیم مصرف کننده تبدیل شده است! این خیلی به ضرر فوتبال استان و صد البته فوتبال ملی خواهد شد. چون در  آذربایجان تیمی نیست که بدنبال بازیکنسازی برود.
بازیکنانی مثل فخر الدینی-انصاری فر- حاج صفی – حدادی فر و … که بازیکن تراکتور سازی بودند، فقط بمدت ۲ سال  بصورت سربازی (اجباری)آمدند و رفتند.