حضور افراد دلسوز مردم و انقلاب در مجلس ضروری است
حضور افراد دلسوز مردم و انقلاب در مجلس ضروری است

اسماعیل جبارزاده در نشست فرمانداران و معاونان فرمانداری‌های استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد، با تاکید بر اجرای دقیق قانون و دستورالعمل‌ها از سوی مسئولان برگزاری انتخابات، افزود: ان‌شاءالله با درایت ستاد انتخابات کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته انتخابات خوبی را شاهد خواهیم بود. وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق […]

اسماعیل جبارزاده در نشست فرمانداران و معاونان فرمانداری‌های استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد، با تاکید بر اجرای دقیق قانون و دستورالعمل‌ها از سوی مسئولان برگزاری انتخابات، افزود: ان‌شاءالله با درایت ستاد انتخابات کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته انتخابات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق کاری و اجرایی فرمانداران استان، پیش‌بینی می‌کنیم آذربایجان شرقی یکی از بهترین استان‌ها در برگزاری انتخابات باشد و ما تمام تلاش خود را در جهت تحقق این امر به کار می‌گیریم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که رای مردم، حق‌الناس است، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که در روز قیامت پاسخگوی عملکرد خود خواهیم بود و هرگز راضی نخواهیم بود که حتی به خاطر یک رای، در پیشگاه الهی شرمنده باشیم.

وی تصریح کرد: هر کاری که انجام می‌دهیم باید برای عزت و عظمت اسلام و انقلاب باشد و نباید رفاقت‌ها و گرایش‌های سیاسی و حزبی را ملاک قرار دهیم.

جبارزاده با بیان این که نباید قوانین را تفسیر به رای کنیم، گفت: قانون صراحتا وظیفه هر یک از ما را مشخص کرده و همه مجریان انتخابات باید به یک برداشت واحد از قانون عمل کنند.

وی، اعتماد به برگزاری یک انتخابات خوب را عامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: باید مردم را به این باور برسانیم که انتخاباتی سالم برگزار خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی، حضور افراد صالح و سالم در بین نامزدهای انتخاباتی را از دیگر عوامل تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات دانست و افزود: حضور افراد دلسوز و دلبسته به انقلاب و مردم از هر گرایش سیاسی که باشند در مجلس ضروری است و امیدواریم در انتخابات آینده مجلسی در شان ملت ایران تشکیل شود.

وی با بیان این که لطف و عنایت الهی در تمام مقاطع انقلاب اسلامی شامل حال ملت ایران بوده است، گفت: انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ یکی از الطاف الهی بود و امیدواریم در انتخابات اسفند امسال هم این لطف شامل حال ملت ما بشود و ما نیز مکلفیم مقدمات این اتفاق بزرگ را به نحو شایسته فراهم کنیم.