و گفت: فرمانداری تبریز از نهادهای غیر دولتی، به ویژه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی که تلاش می کنند رویکردهای اقتصادی‌شان را با توسعه مسائل اجتماعی شهر تطبیق دهند، حمایت می کند. به گزارش نصرنیوز،  رحیم شهرتی‌فر در بازدید از مراحل پیشرفت پروژه تجاری تفریحی ایپک پالاس افزود: سرمایه گذاران ایپک پالاس از جمله افرادی هستند […]

و گفت: فرمانداری تبریز از نهادهای غیر دولتی، به ویژه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی که تلاش می کنند رویکردهای اقتصادی‌شان را با توسعه مسائل اجتماعی شهر تطبیق دهند، حمایت می کند.

به گزارش نصرنیوز،  رحیم شهرتی‌فر در بازدید از مراحل پیشرفت پروژه تجاری تفریحی ایپک پالاس افزود: سرمایه گذاران ایپک پالاس از جمله افرادی هستند که علاوه بر تولید ثروت، به شهر و زندگی اجتماعی شهروندان، به ویژه ساکنان شهرک اندیشه و غرب تبریز  توجه و نگاه خاصی دارند.

وی تشریح کرد: سرمایه گذاران این پروژه منافع اجتماعی شهروندان را در اولویت نخست کاری خود قرار داده‌اند و این نوع سرمایه گذاری ، اتفاقی ارزشمند و قابل اعتناست.

فرماندار تبریز همچنین بر  تاثیر بهره برداری از اتوبان تبریز-سهند برای رونق گرفتن فعالیت های اقتصادی و کارکرد اجتماعی این اتوبان  در شهرک اندیشه  تاکید کردو اظهار امیدواری کرد تا با اهتمام مدیران ارشد استان در دولت تدبیر و امید شاهد تکمیل هر چه سریعتر این اتوبان باشیم .

شهرتی‌فر تشریح کرد: با تکمیل بخش دسترسی این اتوبان به شهرک اندیشه در قالب فاز اول، این انشعاب سه کیلومتری می‌تواند جایگزین مسیرهای طولانی و پرترافیک کنونی مانند جاده تبریز-آذرشهر یا میانبر وادی رحمت شود.

سعید جلالی ،  فعال اجتماعی و مدیر عامل انجمن سرطان تبریز نیز در این بازدید ، با اشاره به تقسیم بندی جهان نسبت به سرمایه داران آلوده و پاک، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران مجموعه ایپک پالاس با حساسیت‌های ویژه‌ای که در مسایل اجتماعی دارند، دید انسانی را به مراتب بیشتر از سوددهی در روند کاری خود مدنظر قرار داده‌اندو این حساسیت را حتی در مرحله محل انتخاب زمین هم در نظر داشته اند .

مدیرعامل انجمن حمایت از پژوهش ،پیشگیری و درمان بیماران مبتلابه سرطان تبریز  تاکید کرد: سرمایه گذاران این مجموعه ضمن تلاش برای  تدوین شیوه نامه ای برای تمام فعالیت های اجتماعی خود ، همچنین در حال انجام مطالعه ای علمی برای رصد میزان اثر بخشی  پروژه ایپک پالاس برای شهروندان در سالهای طولانی و دراز مدت  هستند .

این فعال فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: مدیران ایپک پالاس علاوه بر شرکای اقتصادی، شرکایی اجتماعی نیز در کنار خود ملاحظه می کنند و در مسیری حرکت می‌کنند که نقش اجتماعی خود را با همیاری شرکای اجتماعی شان گسترش دهند.

مدیر سرمایه گذاری پروژه ایپک پالاس نیز ، تاثیر راه اندازی این مجتمع را در منطقه ی بکر و جدیدی چون شهرک اندیشه، بر فعالیت های اجتماعی این منطقه غیر قابل انکار توصیف کرد و گفت: مجموعه ایپک پالاس تلاش کرده با سلسله فعالیت های اجتماعی و فرهنگی  مانند حمایت  از برنامه های هنری اصیل و فاخر  در این فعالیت ها مشارکت فعال داشته باشد.

 احمد احمدپور با اشاره به بررسی ها، تحقیقات و مطالعات بسیار دقیق این مجموعه مبنی بر انتخاب شهرک اندیشه به عنوان محل راه اندازی این مجموعه،یادآور شد: منطقه هفت تبریز با گنجاندن ۱۰ درصد از جمعیت شهر در خود، سهم ناچیزی از پروژه های سرمایه گذاران بخش خصوصی را به خود اختصاص داده بود.

وی تشریح کرد: تلاش کرده ایم این مجموعه بتواند نیازهای مردم منطقه را مرتفع کند، که در این راستا هایپرمارکت ایپک پالاس با وسعت هزار و پانصد متر، محلی برای رفع نیازهای روزمره ساکنان خواهد بود.

این سرمایه گذار از حضور برندهای معتبر خارجی و بومی که توسط اصناف و کسبه خوشنام ارائه خواهند گردید خبر داد و گفت: فودکورت، شهربازی که توسط شرکت فان تایم ترکیه راه اندازی خواهد گردید و پارکینگ ، سایر امکانات این مجتمع تجاری تفریحی که در کنار دو طبقه واحدهای تجاری ایپک پالاس مجموعه کامل را تشکیل می دهند.

احمدپور تاریخ شروع عملیات بتن ریزی این مجتمع را اردیبهشت سال ۹۳ اعلام کرد و گفت: ساخت ایپک پالاس با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایان بخش سازه قرار داشته و تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ایپک پالاس جزو معدود پروژه های تجاری است که مرحله به مرحله پیشرفت آن، توسط گروهی حرفه ای و متخصص مستندسازی می‌شود، به نمای ویژه این مجتمع اشاره کرد و گفت: نمای ساختمان مجتمع نمادی از گره های فرش ایرانی است که توسط طراحان و مجریان داخلی ارائه و در حال اجراست. این نما ضمن سبک بودن، دوستدار طبیعت بوده و در ساخت آن از هیچگونه فرآورده مضر به طبیعت استفاده نگردیده است.

مدیر سرمایه گذاری مجتمع ایپک پالاس یادآور شد: با عقد قرارداد B.O.T با شهرداری محترم کلانشهر  تبریز در زمین روبروی مجتمع تجاری- تفریحی ایپک پالاس به مساحت ۱۷۰۰۰ مترمربع امکانات تفریحی و ورزشی نیز جهت استفاده مراجعین محترم قرار خواهد گرفت که این زمین توسط مشاورین ایرانی و ترک جهت راه اندازی زمین های ورزشی دوچرخه سواری کوهستانی- پاتیناژ- اسکیت- صخره نوردی و بازیهای هیجانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است ، شهرتی فر فرماندار تبریز به همراه برخی فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر از مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس تبریز و میزان پیشرفت این پروژه بازدید نمودند .