وی افزود: با توجه به درخواست مکرر شهروندان عزیز برای راه اندازی خط جدید در مسیر میدان شهید فهمیده- میدان بسیج، طرح مطالعاتی برای راه اندازی این مسیر از مدتی قبل شروع شده و اتوبوسهای خط ۱۸۳ به صورت پایلوت خدمات رسانی  خود به مسافرین و شهروندان عزیز را در آن منطقه آغاز خواهند کرد. […]

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر شهروندان عزیز برای راه اندازی خط جدید در مسیر میدان شهید فهمیده- میدان بسیج، طرح مطالعاتی برای راه اندازی این مسیر از مدتی قبل شروع شده و اتوبوسهای خط ۱۸۳ به صورت پایلوت خدمات رسانی  خود به مسافرین و شهروندان عزیز را در آن منطقه آغاز خواهند کرد.

فیروزیان همچنین تصریح کرد: پیش بینی می شود با آغاز به کار این خط و فراهم شدن دسترسی دو میدان مهم شهید فهمیده و میدان بسیج، دسترسی مستقیم به دانشگاه آزاد اسلامی و نمایشگاه بین المللی و همچنین دسترسی راحتر به شهرک باغمیشه و شهرک مرزداران، راه اندازی خط اتوبوسرانی در این مسیر مورد استقبال شهروندان عزیز قرار گیرد.

فیروزیان در پایان گفت: هدف اتوبوسرانی تبریز افزایش کمیت و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین محترم می باشد و امیدواریم با مطالعه و راه اندازی خطوط جدید در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گامهای موثری برداشته و شبکه اتوبوسرانی را در راستای دسترسی عموم شهروندان در تمامی نقاط شهر و شهرکهای اقماری گسترش دهیم .