برای مقابله با قاچاق باید مردم را همراه کرد
برای مقابله با قاچاق باید مردم را همراه کرد

شهروز افخمی صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و  اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه در زمینه انتقال مسائل و مشکلات فعالان تولید تلاش داریم تا شنونده خوبی باشیم، اظهار داشت: موضوعات مختلف از چشم‌اندازهای متنوعی مطرح شد که بررسی این مسائل در کمیسیون اجتماعی مجلس صورت خواهد گرفت. نماینده […]

طشهروز افخمی صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و  اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه در زمینه انتقال مسائل و مشکلات فعالان تولید تلاش داریم تا شنونده خوبی باشیم، اظهار داشت: موضوعات مختلف از چشم‌اندازهای متنوعی مطرح شد که بررسی این مسائل در کمیسیون اجتماعی مجلس صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که نتایج این جلسات به یک کارکرد مشخصی برسد و اگر اینگونه نباشد جلسات مفیدی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: گروه هم‌اندیشی شهید مدرس در مجلس شورای اسلامی با تدبیر نمایندگان فعال مجلس شکل گرفته که نتایج عملی در موضوعات مختلف دارد.

افخمی گفت: سوء استفاده از برخی مقدسات در زمینه فعالیت‌های غیرقانونی و مفاسد اقتصادی توسط برخی افراد صورت می‌گیرد که این مسائل را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از مشکلات ترسید، گفت: حل مشکلات بیشتر از آنکه توسط دولتمردان و نمایندگان صورت گیرد باید توسط خود فعالان کار و اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

افخمی اضافه کرد: مردم از ظرفیت خوبی برای حل مسائل برخوردار هستند و می‌توانند در حل مشکلات نیز یاور خوبی برای نمایندگان و مسئولان باشند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتباط گیری بیشتر با آحاد جامعه از سوی مدیران واحدهای تولیدی بخش خصوصی شد و گفت: برای مقابله با پدیده‌ای مانند قاچاق همراه کردن مردم بیشترین تاثیر را دارد.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس کارهای بزرگی در دفاع مقدس انجام شد و امروز نیز می توانیم با حل مشکلات فکری و فرهنگی معضلات اقتصادی را نیز حل کرد.