لزوم ساماندهی صادرات لوازم خانگی در کشور / تعیین برندهای مشخص برای صادرات
لزوم ساماندهی صادرات لوازم خانگی در کشور / تعیین برندهای مشخص برای صادرات

محمدحسین باقری صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به لزوم ساماندهی در امر صادرات و واردات لوازم خانگی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از کالاهای لوازم خانگی به صورت قاچاق و بدون پرداخت مالیات و عوارض مربوطه به کشور وارد می‌شوند. وی افزود: […]

ضصمحمدحسین باقری صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به لزوم ساماندهی در امر صادرات و واردات لوازم خانگی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از کالاهای لوازم خانگی به صورت قاچاق و بدون پرداخت مالیات و عوارض مربوطه به کشور وارد می‌شوند.

وی افزود: در زمینه صادرات لوازم خانگی شرکت‌های متعددی در کشور فعال هستند که این تعدد صادرکننده موجب مشکلاتی نیز برای کشور و فعالان صادرات شده است.

باقری خواستار ساماندهی در زمینه صادرات شد و گفت: می‌توان با استفاده از تجارب کشورهای موفق در زمینه صادرات، برندهای مشخصی را برای صادرات تعیین کرد.

در ادامه این مراسم علی قویدل عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز موفقیت در مذاکرات هسته‌ای را موجب تحولات مهم در کشور و حتی جهان دانست و گفت: با برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ پس از تحریم‌ها رسید و با عدم برنامه‌ریزی به زوال فرهنگی و اجتماعی و نیز اقتصادی خواهیم رسید.

وی تأکید کرد: لزوم برنامه‌ریزی به حدی حساس است که می‌توان تا چندین ماه نیز در این زمینه صبر کرد.