پارک فرودگاه تبریز، میزبان جنگ شبانه جشنواره تابستانی تبریز
پارک فرودگاه تبریز، میزبان جنگ شبانه جشنواره تابستانی تبریز

حسین آذرنیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره تابستانی تبریز، جنگ شبانگاهی این جشنواره، جمعه شب با حضور شهروندان تبریزی برگزار می شود. مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین از اجرای بخشهای متنوع و مفرح برای بهره مندی شهروندان تبریزی و گردشگران شهر خبر داد و افزود: رویکرد هشتمین جشنواره […]

حسین آذرنیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره تابستانی تبریز، جنگ شبانگاهی این جشنواره، جمعه شب با حضور شهروندان تبریزی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین از اجرای بخشهای متنوع و مفرح برای بهره مندی شهروندان تبریزی و گردشگران شهر خبر داد و افزود: رویکرد هشتمین جشنواره تابستانی تبریز، توجه به مساله آموزشهای شهروندی و به خصوص بحران آب به عنوان مهمترین رئوس برنامه های امسال در تمامی برنامه ها و اقدامات انجام گرفته، مد نظر هستند.

آذرنیا آموزشهای شهروندی در قالب برنامه های مفرح و خانوادگی را به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای انتقال ملزومات زندگی امروز شهری عنوان کرد و گفت: امیدواریم این برنامه ها بتوانند موجبات رضایت خاطر شهروندان و مهمانان تابستانی شهرمان را فراهم آورند.
گفتنی است این برنامه در قالب هشتمین جشنواره تابستانی تبریز به همت هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ساعت ۲۰ (۸ عصر) در محل پارک بزرگ فرودگاه تبریز، واقع در روبروی فرودگاه می شود.