طرح ژئوفیزیک هوایی برای نخستین بار در کشور عملیاتی می‌شود
طرح ژئوفیزیک هوایی برای نخستین بار در کشور عملیاتی می‌شود

حسین نجاتی ظهر امروز در حاشیه همایش چرم و کفش در تالار اندیشه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با الگوبرداری از کشورهای پیشرفته جهان برنامه‌ای برای برداشت پوشش سراسری در دو فاز اول و دوم در کشور تعریف شده است. وی افزود: بر اساس این برنامه در فاز نخست که با […]

حسین نجاتی ظهر امروز در حاشیه همایش چرم و کفش در تالار اندیشه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با الگوبرداری از کشورهای پیشرفته جهان برنامه‌ای برای برداشت پوشش سراسری در دو فاز اول و دوم در کشور تعریف شده است.

وی افزود: بر اساس این برنامه در فاز نخست که با اولویت اکتشافی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر برداشت ژئوفیزیک هوایی طراحی شده است.

نجاتی از کلنگ‌زنی شهرک تخصصی لوازم خانگی همزمان با سفر نعمت زاده به تبریز خبر داد و اضافه کرد: این شهرک در مساحتی نزدیک به ۴۰۰ هزار مترمربع احداث می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیش‌بینی استقرار ۴۸ واحد در این شهرک تخصصی اظهار داشت: این واحدها در فضای بین یک‌هزار و پانصد تا ۶۰ هزار مترمربع احداث می‌شوند.

این مقام ارشد استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت اشتغال‌زایی اولیه ۳ هزار نفری را از دیگر مشخصه شهرک تخصصی لوازم خانگی عنوان کرد و تصریح کرد: زمینه فعالیت این مجموعه نیز تولید لوازم خانگی، انواع کلرهای گازی و آبی، یخچال فریزر مطابق با استانداردهای جهانی، بخاری، لباسشویی است.