نرخ رشد جمعیت در آذربایجان شرقی نگران کننده است
نرخ رشد جمعیت در آذربایجان شرقی نگران کننده است

مجتبی رحماندوست در شورای فرهنگی و اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهر تبریز، شهری با نشاط، تمیز و پر انرژی است گفت: متاسفانه در اکثر مواقع برخی مسئولان تلاش می کنند که همه مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی را به یکباره رفع کنند در حالی که به عقیده من، یکی از ناهنجاری های اجتماعی را […]

مجتبی رحماندوست در شورای فرهنگی و اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهر تبریز، شهری با نشاط، تمیز و پر انرژی است گفت: متاسفانه در اکثر مواقع برخی مسئولان تلاش می کنند که همه مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی را به یکباره رفع کنند در حالی که به عقیده من، یکی از ناهنجاری های اجتماعی را با وحدت و هماهنگی بین مسئولان و بخصوص نمایندگان رفع کرد.

وی افزود: خوشبختانه آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان های کشور از وضعیت نسبتا خوبی در ارتباط با وضعیت شاخص های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

به گفته وی شهر بدون گدا، شهر اولین ها و … از مهمترین افتخارات آذربایجان شرقی و بخصوص تبریز است که باید این شهر در حوزه های دیگر نیز بتواند نقش آفرین بوده و شاخص های اجتماعی و فرهنگی را ارتقا دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پییشنهاد داد که مدیریت استان ها تلاش کنند هر یک از شهرستان ها را با توجه به ظرفیت های موجود به عنوان شهرستان برتر در حوزه های مختلف همچون شهر بدون معتاد، شهر بدون متخلف رانندگی، شهر بدون طلاق و .. معرفی کنند.

رحماندوست خطاب به جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی گفت: علی رغم اینکه این استان، رتبه بسیار خوبی در مقایسه با استان های دیگر در حوزه اجتماعی و فرهنگی دارد ولی آمار مربوط به نرخ رشد جمعیت در این استان نگران کننده است که جا دارد مسئولان مربوطه سیاست های لازم را اتخاذ کنند.