اسپانسر های تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دیدار اول هفته لیگ با نفت تهران مشخص شدند و شرکت های سیبا موتور و در و پنجره یو پو وی سی هافمن قرار است فردا بر روی پیراهن های سرخپوشان نقش ببندند. بر اساس پیگیری های خبرنگار ائل قرار است نام سیبا موتور بر روی جلو پیراهن، […]

اسپانسر های تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دیدار اول هفته لیگ با نفت تهران مشخص شدند و شرکت های سیبا موتور و در و پنجره یو پو وی سی هافمن قرار است فردا بر روی پیراهن های سرخپوشان نقش ببندند.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ائل قرار است نام سیبا موتور بر روی جلو پیراهن، نام شرکت هافمن نیز پشت پیراهن روی شماره بازیکنان نقش ببندد.

شرکت تولید در و پنجره یو پی وی سی هافمن یک شرکت بومی است که البته سرمایه گذاران خارجی از جمله ترکیه ای نیز از سهام داران این شرکت می باشد، این عمل نشان می دهد که حتی شرکت های بومی نیز علاقه زیادی برای تبلیغات خود در تیم محبوب تراکتورسازی دارند.

گفتنی است دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می شود.