ارائه نسل جدیدی از خدمات بانکداری الکترونیک در تبریز / نخستین شعبه دارای خوددریافت و امکان صدور خودکار و آنی کارت بانکی افتتاح شد
ارائه نسل جدیدی از خدمات بانکداری الکترونیک در تبریز / نخستین شعبه دارای خوددریافت و امکان صدور خودکار و آنی کارت بانکی افتتاح شد

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بانک سرمایه کشور در گفتگو با خبرنگار ائل در حاشیه مراسم افتتاح اولین شعبه تمام الکترونیکی بانک سرمایه در فرودگاه تبریز، بیان داشت: کیوسک بانکی سرمایه که به نام “ستاره سرمایه” نامگذاری شده است، جزو اولین های بانکداری الکترونیکی است. وی بیان کرد: این کیوسک ها که عمده عملیات یک بانک مجازی را […]

۱۲مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بانک سرمایه کشور در گفتگو با خبرنگار ائل در حاشیه مراسم افتتاح اولین شعبه تمام الکترونیکی بانک سرمایه در فرودگاه تبریز، بیان داشت: کیوسک بانکی سرمایه که به نام “ستاره سرمایه” نامگذاری شده است، جزو اولین های بانکداری الکترونیکی است.

وی بیان کرد: این کیوسک ها که عمده عملیات یک بانک مجازی را بدون حضور نیروی انسانی به صورت الکترونیکی انجام می دهند؛ انواع خدمات بانکی را طی شبانه روز به مشتریان ارائه می دهد و هدف از راه‌اندازی” سامانه تمام وقت الکترونیکی راه دور هوشمند” دسترسی آسان و شبانه‌روزی مشتریان گرامی به انواع محصولات و خدمات نوین بانک سرمایه بعنوان یک بانک پیشرو در عرصه بانکداری الکترونیکی متمایز است.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمایه گذار اصلی این بانک، فرهنگیان فرهیخته کشور هستند، ما نیز سعی داریم برای توسعه خدمات الکترونیکی نوین بانکی وخارج کردن شعب خود را از حالت سنتی، با استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی  و باجه ستاره سرمایه، با بهره برداری از این تکنولوژی مجازی، در سراسر کشور، گام های موثری برداریم.

بیرانوند افزود: سرویس‌های سطح یک که مشتری به تنهایی و شخصاً (Self Service) قادر به اخذ سرویس است و از طرف دیگر سرویس‌های سطح دو آن دسته از خدماتی است که مشتری به کمک کارشناسان بانکی نیاز داشته تا قادر به گرفتن خدمات کامل‌تری مشابه زمان مراجعه به شعب بانک باشد.

وی در ادامه توضیح داد: در سامانه ستاره سرمایه سرویس نوع اول توسط دستگاه‌های متعددی از جمله (خوددریافت/خودپرداز) برای اولین بار بهره‌برداری شد که مشتریان با استفاده از کارت بانک سرمایه از طریق این دستگاه قادر به واریز آنی وجه نقد به یکی از حسابهای خود نزد بانک سرمایه می‌باشد.

مدیر عامل بانک سرمایه خاطر نشان کرد: دستگاه دیگر وب کیوسک بانکی چند منظوره بوده که علاوه بر ارائه خدمات اینترنت بانک ، نقل و انتقال الکترونیکی وجوه، قادر به صدور آنی کارت هدیه با مبلغ، طرح و متن دلخواه مشتری توسط خود مشتری می‌باشد.

وی اظهار داشت: جهت ارائه خدمات سطح ۲ از جدیدترین و کاملترین دستگاه VTM در کشور ، در ستاره سرمایه استفاده می‌شود تا مشتریان محترم بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز از طریق این دستگاه مستقر در ستاره سرمایه بطور زنده و ویدیویی با کارشناس بانکی که در مرکز دیگری موسوم به شعبه مجازی مستقر است مذاکره نموده و علاوه بر اخذ مشاوره‌ بانکی، مالی و سرمایه‌گذاری، خدمات بانکی متعارف شعبه‌ای اخذ نمایند.

بیرانوند همچنین با اشاره به راه اندازی باشگاه مشتریان سرمایه ایرانیان، اظهار داشت: در این باشگاه شرایطی ایجاد شده تا با عضویت ۲۰ میلیونی مشتریان بانک و دارندگان تک کارت سرمایه بتوانند با عضویت در این باشگاه از تخفیف ده ها فروشگاه بزرگ و تولیدکنندگان محصولات با کیفیت و ارائه دهندگان خدمات بهره مند شوند.

وی در پایان بیان کرد: طبق برنامه پیش بینی شده، ۵۰۰ دستگاه از این کیوسک ها در سطح کشور تاسیس و راه اندازی خواهیم کرد.