این حادثه هنگامی رخ داد که راننده یک خودرو بعد از سوختگیری در پمپ بنزین قصد داشت پول آن را بپردازد. بنا بر این گزارش، کارگر پمپ بنزین وقتی در حال شمارش اسکناس‌های هزار تومانی دریافتی از راننده جوان بود احساس کرد چند عدد از اسکناس‌ها رنگ‌های غیر عادی دارند. هنگامی که او برای اطلاع […]

این حادثه هنگامی رخ داد که راننده یک خودرو بعد از سوختگیری در پمپ بنزین قصد داشت پول آن را بپردازد.

بنا بر این گزارش، کارگر پمپ بنزین وقتی در حال شمارش اسکناس‌های هزار تومانی دریافتی از راننده جوان بود احساس کرد چند عدد از اسکناس‌ها رنگ‌های غیر عادی دارند.

هنگامی که او برای اطلاع به متصدی جایگاه به طرف دفتر مدیریت پمپ بنزین رفته بود، راننده جوان خودرو را روشن کرده و پا به فرار گذاشت.

با اعلام شکایت مدیر جایگاه اکیپی از مأموران پلیس سیمرغ وارد عمل شده و تجسس‌های نامحسوس خود را در این باره آغاز کردند.

در حالی که بررسی‌های تصاویر ثبت شده از راننده ناشناس در دوربین‌های مدار بسته پمپ بنزین ادامه داشت، مأموران اطلاعاتی به دست آوردند که بر اساس آن مرد ناشناس در کار جعل اسکناس فعالیت داشت.

با ردیابی مخفیگاه این مرد جوان، منطقه تحت محاصره مأموران در آمده واقدامات پنهانی برای به دام انداختن این متهم در دستور کار قرار گرفت.

در همین خصوص پلیس وقتی اطمینان یافت که متهم به مخفیگاه خود مراجعه کرده است وارد عمل شده و او را بازداشت کردند.

سرهنگ «شعبان محمدپور خلیلی» فرمانده پلیس سیمرغ در این باره گفت: با دریافت گزارشی از پمپ بنزین سیمرغ مبنی بر اینکه شخصی اقدام به پرداخت اسکناس تقلبی کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی غیرمحسوس، متهم تحت شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی از وی تعداد ۱۱ اسکناس جعلی هزار تومانی کشف شد.

بر اساس تحقیقات انجام گرفته متهم بازداشت شده «مهدی» نام دارد. مأموران در ادامه تحقیقات خود به بررسی مخفیگاه متهم پرداخته در آن  یک چک پول ۵۰ هزار تومانی، چند اسکناس ۱۰ هزار ریالی، ‌را همراه یک صفحه دیش و یک ال‌ام‌بی کشف و جمع‌آوری  کردند.

متهم در بازجویی‌ها به بزه انتسابی اقرار کرد و همراه پرونده‌اش به مراجع قضایی فرستاده شد.