یک راننده تاکسی در اردبیل اعلام کرد که در انتخابات مجلس به عنوان کاندیدا حاضر می‌شود. بهاءالدین رنجبر از وضعیت کاری و تنگناهای اقتصادی خود سخن به میان آورد و مدعی شد، قصد دارد با توجه به بی‌پولی خود در انتخابات مجلس حاضر شده و با کسب آرای مردم به بهارستان راه پیدا کند. وی […]

یک راننده تاکسی در اردبیل اعلام کرد که در انتخابات مجلس به عنوان کاندیدا حاضر می‌شود.

بهاءالدین رنجبر از وضعیت کاری و تنگناهای اقتصادی خود سخن به میان آورد و مدعی شد، قصد دارد با توجه به بی‌پولی خود در انتخابات مجلس حاضر شده و با کسب آرای مردم به بهارستان راه پیدا کند.

وی که کارشناسی ارشد کشاورزی در رشته زراعت را دارد، از کارکنان شرکتی تعاون روستایی بوده که در کورعباسلوی نیر فعالیت دارد و هفت سالی است به شغل شریف رانندگی روی آورده تا با تاکسی خود در خدمت هموطنان باشد.

رنجبر که سابقه چهار سال ریاست هیئت مدیره شرکت تعاونی روستایی نیر را دارد چندین مقاله را در همایش‌های مختلف به چاپ رسانده، به طوری که پایان‌نامه کارشناسی ارشد وی نیز «تأثیر تنش‌های آبی در کشت حبوبات» بوده که مورد توجه برخی از مراکز تحقیقاتی قرار گرفته است.

وی که علاقه‌مند تحصیل در مدرک دکتری است، بیان کرد: به دلیل شرایط اقتصادی نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و هنوز با وجود سابقه طولانی فعالیت در شرکت‌های تعاونی استخدام نشده‌ام و بیش از ۱۴ سال است که مدیریت شرکت تعاونی روستایی کورعباسلو را بر عهده دارم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی روستایی نیر به استخدام مهندسان ناظر در جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: کارمندان شرکت تعاونی روستایی در زمره این استخدامی‌ها قرار نگرفتیم و همچنان در قالب شرکت تعاونی که مسئولیت و مأموریت آن نیز به دلیل خاتمه یافتن توزیع اقلام و کالاهای یارانه‌ای به حداقل رسیده است با کمترین درآمد و کمک از طریق رانندگی تاکسی سعی دارم تا زندگی خودم را مدیریت کنم.

رنجبر که در سودای راهیابی به بهارستان است به صراحت اعلام کرد که در انتخابات پیش‌رو کاندیدا خواهم شد تا شاید از طریق کرسی نمایندگی بتوانم بیشتر در خدمت مردم باشم که قطعاً با سابقه کاری که دارم در عرصه تقویت و توسعه تعاونی‌ها می‌توانم کمک‌کار اصلی باشم.