اسماعیل اسماعیل‌زاده ظهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد در نمازخانه ستاد فرماندهی این شهرستان سرقت، اعتیاد، الگوهای رفتاری، تصادفات و جرایم راهور را از مهم‌ترین‌های دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی ناجا دانست. وی اکثریت جرایم موجود در کشور را نشأت گرفته از اعتیاد سنتی و صنعتی عنوان و اضافه کرد: با […]

اسماعیل اسماعیل‌زاده ظهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد در نمازخانه ستاد فرماندهی این شهرستان سرقت، اعتیاد، الگوهای رفتاری، تصادفات و جرایم راهور را از مهم‌ترین‌های دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی ناجا دانست.

وی اکثریت جرایم موجود در کشور را نشأت گرفته از اعتیاد سنتی و صنعتی عنوان و اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده ۸۵ درصد از مجرمان دستگیر شده معتاد بوده و اعتیاد عامل اصلی انجام بزه و جرم است.

اسماعیل‌زاده ظهر در بخش دیگری از سخنان خود، سه عامل انسان، وسیله نقلیه و راه را در به وجود آمدن اکثر تصادفات مهم و ضروری تلقی کرد و ادامه داد: وقوع تصادفات از این سه عامل خارج نیست و رانندگانی که مقررات رانندگی را رعایت نمی‌کنند و یا وسائل نقلیه‌ای که استاندارد نیستند و جاده‌ای که از استانداردهای لازم برخوردار نیست مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات هستند.

این مقام انتظامی؛ همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم و مسئولان با ماموریت‌های ناجا را خواستار شد.

در ادامه این مراسم از خدمات ارزنده سرهنگ پاسدار حسن باقری فرمانده سابق شهرستان بستان‌آباد در طول تصدی سه سال و نیم تقدیر و سرهنگ سیاوش علی‌فام بعنوان فرمانده جدید شهرستان بستان‌آباد منصوب و معرفی شد.