این روستایی خوش‌نیت عصر امروز با حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل تلاش کرد تا مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود تا اسب زمرد و دو گوسفند قوچ از نژاد شاهسون عشایر کلاسر را تقدیم وزیر امور خارجه کند. قرار است این دو گوسفند به عراقچی و صالحی هدیه داده شود. این روستایی […]

این روستایی خوش‌نیت عصر امروز با حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل تلاش کرد تا مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود تا اسب زمرد و دو گوسفند قوچ از نژاد شاهسون عشایر کلاسر را تقدیم وزیر امور خارجه کند.

قرار است این دو گوسفند به عراقچی و صالحی هدیه داده شود.

این روستایی در حاشیه این حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس از اردبیل بیان کرد: هدف بنده از این کار قدردانی از تلاش دولتمردان به ویژه تیم مذاکره‌کننده است که در رفع مشکلات جوانان ما و به ویژه توانمندی اقتصادی این مرز و بوم تلاشی جدی انجام دهند.

شمس‌الدین محمدی گفت: زمانی که بنده در ماه مبارک رمضان از تلویزیون مشاهده می‌کردم که چقدر وزیر امور خارجه کشورمان در تب و تاب است تا این مذاکرات به سرانجام برسد بسیار خوشحال می‌شدم و سر سجده پیش درگاه الهی فرود می‌آوردم که چنین فرزندانی دلسوز و توانمندی برای این کشور با جان و دل خدمت می‌کنند.

این چهره سرشناس جامعه عشایری بیان کرد: ما عشایر سلحشور، غیرتمند و در عین حال پاک ضمیر هستیم که در همه صحنه‌ها همراهی‌هایمان را به انقلاب و نظام و دفاع از خط ولایت امام و رهبری اعلام کرده‌ایم.

محمدی افزود: بنده در نهایت صداقت و اوج اخلاص از داشته‌ها و توانمندی‌های خودم این اسب زمردین خود را تقدیم ظریف می‌کنم و دو گوسفند قوچ را نیز به عراقچی و صالحی به پاس زحماتشان تقدیم می‌کنم.

 وی در پایان سخنان خود یادآور شد: امیدواریم در سایه همه این تلاش‌ها و رفع تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان این انقلاب فضایی فراهم آید تا همه در آرامش زندگی کرده و سایه شوم بیکاری، مجرد ماندن جوانانمان و آرزو به دل ماندن بسیاری از جوانان از خواسته‌‌ها و نیازهایشان برای همیشه از زندگی آنها رخت بربندد.