تغییرات گسترده مدیریتی در صداوسیمای آذربایجان شرقی
تغییرات گسترده مدیریتی در صداوسیمای آذربایجان شرقی

این انتصابات به دلیل ادغام و تشکیل واحدهای جدید سازمانی و بازنشستگی برخی از مدیران این مرکز صورت گرفته است . بر اساس احکام صادره از سوی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، علی عیسی زاده به عنوان قائم مقام مدیرکل معرفی شد. وی از مدیران ارزشی و با سابقه بوده و پیش از این مسئولیت […]

sedao simaاین انتصابات به دلیل ادغام و تشکیل واحدهای جدید سازمانی و بازنشستگی برخی از مدیران این مرکز صورت گرفته است .

بر اساس احکام صادره از سوی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، علی عیسی زاده به عنوان قائم مقام مدیرکل معرفی شد.

وی از مدیران ارزشی و با سابقه بوده و پیش از این مسئولیت معاونت صدای مرکز آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

همچنین در راستای سیاست های کلان فنی سازمان، “حسن محمد علیزاده چهار برود”، قائم مقام مقام سابق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در حکم جدید خود به سمت معاون فنی منصوب شد. پیش از این، محمد صالح زرینه بافی معاون فنی صدا و سیما بود که یک ماه پیش بازنشسته شد.

در حکمی دیگر، “علی احمدی زاویه” به عنوان معاون صدای مرکز آذربایجان شرقی معرفی شد.

همچنین با توجه به ادغام معاونت های اداری مالی و برنامه ریزی و نظارت و تشکیل معاونت جدید برنامه ریزی و منابع مالی ، سید محسن لطیفی بر اساس ساختار جدید در حوزه برنامه ریزی و بودجه، “علیرضا ناصری” معاون سابق برنامه ریزی و نظارت را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع مالی منصوب کرد.

پیش از این، حسین حسین زاده معاون اداری و مالی صدا و سیما بود که از اول تیرماه به افتخار بازنشستگی نائل شد .

از دیگر تغییرات صورت گرفته در پست های سازمانی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، انتصاب “محمد عظیمی” به عنوان سرپرست مدیریت آرشیو است. هم چنین در حکمی دیگر، “عیوض پورحسن” به عنوان سرپرست مدیریت خدمات و پشتیبانی انتخاب شد.

” جمال پورفرج” نیز در ساختار جدید مرکز به عنوان مسئول بخش پویانمایی منصوب شد.

سید محسن لطیفی در حکم دیگری، “محمد محمدنژاد” را به عنوان سرپرست مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی مرکز آذربایجان شرقی معرفی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در حکمی ، “مهدی گوهریان” را به عنوان مدیر تولید سیما منصوب کرد

در حوزه معاونت اطلاعات و اخبار نیز با توجه به ادغام مدیریت های هماهنگی و پشتیبانی و تفاسیر و برنامه های سیاسی و تشکیل مدیریت جدید اتاق خبر، طی حکمی ، “مصطفی خدنگ ” به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین “مهدی نعلبندی و سید حسن آذری” از کارشناسان مجرب مرکز را به عنوان مشاوران مدیرکل در امور برنامه ها، “محرم فروغی شجاع” را به عنوان مشاور و دبیر شورای معارف اسلامی و ” سعید حاجی زاده” عضو و سخنگوی شورای اسلای شهر تبریز را به سمت مشاور مدیر کل در امور اجرائی منصوب کرد .

” سید حسن آذری” از مدرسین صاحب نظر حوزه ارتباطات و رسانه و دانشجوی دکتری رشته ارتباطات در دانشگاه تهران است و مهدی نعلبندی هم از نویسندگان مطرح استان و از تهیه کنندگان با سابقه و توانمند مرکز می باشد.

محرم فروغی شجاع هم پیش از این فرماندار شهرستان ورزقان در دولت دهم و سابقه تحصیل در حوزه علمیه را داراست .

همچنین “یعقوب ابراهیمی” به سمت مسئول دفتر مدیرکل و روابط عمومی مرکز منصوب شد