حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی روز دوشنبه در نشستی که در موسسه تبیان در مورد سایت همسان گزینی این موسسه برگزار شد، در حالی این مطلب را بیان کرد که ۲۵ خرداد ماه امسال سایت این موسسه به عنوان سایت ملی همسان گزاینی و جانشین تمام سایت های دیگر با حضور مسوولین وزارت ورزش و […]

حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی روز دوشنبه در نشستی که در موسسه تبیان در مورد سایت همسان گزینی این موسسه برگزار شد، در حالی این مطلب را بیان کرد که ۲۵ خرداد ماه امسال سایت این موسسه به عنوان سایت ملی همسان گزاینی و جانشین تمام سایت های دیگر با حضور مسوولین وزارت ورزش و جوانان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام شاهمرادی در نشست تبیان گفت: سایت های همسریابی برخی با مجوز و برخی بدون مجوز مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه با اعلام اینکه شیوه نامه ای به منظور سامان یابی این سایت ها در حال تدوین است، گفت: تنها برخی از سایت های همسان گزینی فعالیت مناسبی دارند.

شاهمرادی افزود: از دید شورای فرهنگ عمومی کشور سایت همسان گزینی که متعلق به موسسه تبیان است مورد تایید است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه گفت: دستور اصلی جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری خانواده است و ازدواج یکی از آموزه های اصلی دین اسلام است که قطعا این شورا نیز به آن اهتمام ویژه ای دارد.

وی در ادامه درباره شیوه فعالیت سایت همسان گزینی گفت: این سایت با همان نگاه معرفی واسطه ها در امر ازدواج با تکنولوژی روز فعالیت می کند.

وی در ادامه گفت: این شیوه با واسطه گری در امر ازدواج با فرهنگ عمومی و دینی کشور مطابقت دارد.

شاهمرادی در ادامه با اعلام اینکه هم اکنون بسیاری از طلاق ها در سال های ابتدایی ازدواج رخ می دهد گفت: این امر نشان می دهد که زوجین انتخاب های درستی نداشته اند.

نامبرده در ادامه از حمایت شورای فرهنگ عمومی کشور از فعالیت های سایت همسان گزینی موسسه تبیان خبر داد و گفت: آماده حمایت های لازم در این باره هستیم.

گفتنی است سایت همسان گزینی تبییان ۲۵ خرداد در سطح ملی آغاز به کار کرد.