حمزه یونس اظهار داشت: پیش از پیوستنم به تیم تراکتورسازی در مورد این تیم اطلاعات خوبی را کسب کردم و می‌دانم که این تیم در فصل گذشته در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار داشته است. وی گفت: همچنین به قدرت و عظمت این تیم و بازیکنان حرفه‌ای آن واقف بوده و می‌دانم تیم تراکتورسازی هواداران […]

حمزه یونس اظهار داشت: پیش از پیوستنم به تیم تراکتورسازی در مورد این تیم اطلاعات خوبی را کسب کردم و می‌دانم که این تیم در فصل گذشته در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار داشته است.

وی گفت: همچنین به قدرت و عظمت این تیم و بازیکنان حرفه‌ای آن واقف بوده و می‌دانم تیم تراکتورسازی هواداران پرشوری داشته که همیشه حامی تیم خود هستند.

بازیکن تیم ملی تونس تصریح کرد: من برای کمک به تیم تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر آمده‌ام و در وهله اول برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد و اولویت من آقای گلی نیست.

حمزه افزود: می‌دانم که ادینهو  مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی آقای گل لیگ برتر شده و امیدوارم بتوانم جانشینی شایسته برای وی بوده و عنوان آقای گلی را کسب کنم، اما همانطور که عنوان کردم هدفم اول کسب جام قهرمانی لیگ برتر بوده و در کنار آن رسیدن به آقای گلی و تداوم موفقیت‌ها در سایر رقابت‌ها برایم لذت بخش است.

یونس حمزه اولین بازیکن تونسی فوتبال تبریز است که هفته گذشته به تیم تراکتورسازی پیوست.

وی سابقه بازی در لیگ کشورهای تونس، رومانی، روسیه و بلغارستان را داشته و سال گذشته با تیم لودوگورتس بلغارستان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برابر تیم‌های لیورپول انگلیس و رئال مادرید اسپانیا به میدان رفت.