ماجرای کلاهبرداری فوتبالسیت معروف
ماجرای کلاهبرداری فوتبالسیت معروف

ماجرا در برخی رسانه‌ها به این شکل عنوان شد که “د.س” که در تیم‌های  پرطرفدار تهرانی می کرده  به دوست خود اعتماد کرده و سند منزل مادرش را به امانت برای اخذ وام به وی  می‌دهد و ماجرا از این جا آغاز می‌شود که آقای کاف که قرار بود روی سند مادر “د.س” ۷۰ میلیون […]

footbalماجرا در برخی رسانه‌ها به این شکل عنوان شد که “د.س” که در تیم‌های  پرطرفدار تهرانی می کرده  به دوست خود اعتماد کرده و سند منزل مادرش را به امانت برای اخذ وام به وی  می‌دهد و ماجرا از این جا آغاز می‌شود که آقای کاف که قرار بود روی سند مادر “د.س” ۷۰ میلیون وام بگیرد، دو برابر وام گرفته و البته پس نداده است و بانک وی را با جریمه‌هایش مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان متعهد به پرداخت می‌کنند و …

“د.س” مدعی است وی منکر تمامی داستان شده است و  زیر بار بدهی نمی‌رود و این در حالی است که آقای کاف از افراد بسیار خوش نام در فوتبال بوده که این اواخر سابقه خوبی در میان همکاران سابقش ندارد.

اما “د.س” کیست: داود سید عباسی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس شخص مل باخته این داستان است و البته آقای کاف که مصاحبه هر دو را در ادامه گزارش می‌خوانید.

**سید عباسی: قصد شکایت از کاف را دارم

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: من قصد دارم از همبازی سابقم علت کلاهبر‌داری شکایت کنم.

داوود سید عباسی افزود: یکی از همبازیان سابقم به علت مشکل مالی با سند خانه مادرم وام گرفته، اما تاکنون اقساط وام را پرداخت نکرده است بر این اساس قصد دارم از طریق مراجع قانونی پیگیر وضعیت خانه مادریم نشوم.

سید عباسی در ادامه عنوان کرد: بازیکنی به نام “ک”  وامی از طریق سند‌خانه مادرم و خانه همسر سابقش گرفته، اما بعد از شش سال هنوز اقساط وام را پرداخت نکرده است بنابراین خانه همسر سابقش به اجرائیات بانک گذاشته شده است.

پیگیر این موضوع هستم و با هماهنگی مشاوران بانکی راهکارهای قانونی آشنا هستند، اقدامات قانونی را در این خصوصی انجام می‌دهم.

بازیکن پیشین استقلال اظهار کرد: بازیکنی به نام “ک” علاوه بر این که اقساط وام خانه مادرم را پرداخت نکرده بلکه یک زمین در شمال به من فروخته است که وضعیت مالکیتش مشخص نیست.

سید عباسی بیان کرد: زمانی که بازیکن مربوطه در تیم فوتبال استیل آذین همبازی بودم زمین با متراژ بالا در شمال کشور به من فروخت که گواهینامه  این زمینی در دستم است این بازیکن به من گفته که برای پیگیری و تقسیم زمینم اقدام کنم، اما تاکنون اینکار را انجام ندادم چرا که وضعیت مالکیت این زمین هنوز برایم روشن  نشده است.

وی بیان کرد: من برادری ام را به “ک” ثابت کردم و حاضر شدم سند خانه مادری‌ام به رهن بانک برود، اما وی از این دوستی سو استفاده کرد و اقساط وام خانه مادری‌ام را پرداخت نکرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال من  این شخص مورد نظر را به خدا واگذار کنم، اما از طریق قانونی پیگیر سند خانه مادری‌ام هستم.

**آقای کاف: وکیلم پیگیر این مسئله است

آقای کاف هم در واکنش به صحبت‌های سید عباسی گفت:  این شخص ۵ ماهه گذشته به عناوین مختلف  ما را درگیر این مسئله کرده است.

آقای کاف که قصد نداشت جزئیات این مسئله را بیان کند در پایان خاطر نشان  کرد: وکیلم پیگیر این مسئله است و من  صحبتی در این خصوص نمی‌کنم همچین در مورد خانه همسر سابقم دوست ندارم صحبت کنم.