شیوه‌نامه ارتقای فضای کسب و کار آذربایجان‌شرقی تصویب شد
شیوه‌نامه ارتقای فضای کسب و کار آذربایجان‌شرقی تصویب شد

سیدرضا حسینی  در شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تأثیر جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای بر زیرساخت‌های اقتصادی و کسب و کار  اظهار داشت: در زمینه فضای کسب و کار و شیوه‌نامه‌های موجود برنامه‌ریزی می‌کنیم و برای پیشبرد سند تدبیر و توسعه استان نیازمند این شیوه‌نامه هستیم. حسینی گفت: برای ایجاد تحول در مسائل زیربنایی ضرورت هایی […]

karrسیدرضا حسینی  در شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تأثیر جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای بر زیرساخت‌های اقتصادی و کسب و کار  اظهار داشت: در زمینه فضای کسب و کار و شیوه‌نامه‌های موجود برنامه‌ریزی می‌کنیم و برای پیشبرد سند تدبیر و توسعه استان نیازمند این شیوه‌نامه هستیم.

حسینی گفت: برای ایجاد تحول در مسائل زیربنایی ضرورت هایی وجود دارد که با فضای کسب و کار در ارتباط است و ارزیابی‌های لازم باید صورت گیرد.

وی افزود: مجموعه کارهایی که در بهبود فضای کسب و کار نقش دارد با اتکا بر پنجره واحد سرمایه‌گذاری انجام می‌شود و دبیرخانه سرمایه‌گذاری استان مسئول مراجعات سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران جلساتی در مرحله اول با دستگاه اجرایی مربوطه برگزار می‌شود و در صورت حل نشدن جلسات بعدی در دامنه گسترده‌تر برگزار می‌شود.

وی بر شناسایی اولویت‌بندی و تدوین ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: تبدیل پروژه‌های سرمایه‌گذاری به پروژه‌های بزرگ‌تر و بین‌المللی و نیز ارائه پروژه‌های نیمه‌تمام و ضروری برای استان در این دبیرخانه صورت می‌گیرد.

حسینی بر اجرا و پیگیری پروژه‌ها در زمان مقرر تاکید کرد و گفت: تنوع‌بخشی و تامین منابع مالی مورد توجه است و در زمینه هماهنگی با فرمانداران که وظیفه نظارتی را بر عهده دارند اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: شیوه‌نامه ارتقای فضای کسب و کار و ارتقای سرمایه‌گذاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مطرح و پس از تصویب شدن اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: کلیات شیوه‌نامه ارتقای فضای کسب و کار آذربایجان‌شرقی به تصویب شورای اداری استان رسید.

وی یادآور شد: البته در زمینه جزئیات این شیوه‌نامه نظر اعضای شورای برنامه‌ریزی استان لحاظ می‌شود.