یداله نریمانیان  از غرق شدن یک نفر در سد خاکی شهرستان اهر خبر داد و اظهار داشت: با اعلام خبر مبنی بر غرق شدن یک جوان توسط پلیس، نیروهای امدادی آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند. مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر ادامه داد: این حادثه در سد خاکی روستای ورگهان […]

یداله نریمانیان  از غرق شدن یک نفر در سد خاکی شهرستان اهر خبر داد و اظهار داشت: با اعلام خبر مبنی بر غرق شدن یک جوان توسط پلیس، نیروهای امدادی آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر ادامه داد: این حادثه در سد خاکی روستای ورگهان از توابع شهرستان اهر رخ داده است.

وی افزود: این جوان ۲۲ ساله که ساکن تهران بود، هیچ گونه آشنایی با فن شناگری نداشت، برای آب تنی وارد این سد خاکی شده که در نهایت به دلیل خفه شدن در آب جان خود را از دست داد.

نریمانیان اضافه کرد: بعد از چندین ساعت تلاش غواصان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر جسد پیدا شده و به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل شد.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: سد خاکی روستای ورگهان به دلیل نداشتن حفاظ و ایمنی برای تفریح همشهریان خطرناک است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر در پایان اظهار داشت: انتظار داریم مسوولان نسبت به ایمن سازی این منطقه اقدام و در مقابل مردم نیز باید از شنا در چنین مکان های غیراستانداردی اجتناب کرده و یا حداقل نکات ایمنی و احتیاط را بصورت جدی رعایت کنند را توجیه نمی کند.