همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی ۹ مرداد در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار میشود
همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی ۹ مرداد در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار میشود

اویاقلیق : وی با تاکید بر مطلب فوق گفت : به مناسبت هفته ترویج پهلوانی و در راستای توسعه فرهنگ ورزش همگانی همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی ۹ مرداد در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار و  از شبکه ۳ سیما در قالب برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد. وی در ادامه بیان […]

indexاویاقلیق : وی با تاکید بر مطلب فوق گفت : به مناسبت هفته ترویج پهلوانی و در راستای توسعه فرهنگ ورزش همگانی همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی ۹ مرداد در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار و  از شبکه ۳ سیما در قالب برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد : به منظور ایجاد شادابی و نشاط و در راستای توسعه ورزش همگانی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در بین عموم و آحاد جامعه همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس برگزار خواهد شد تا همچون سالهای گذشته این همایش نماد رشد ورزش همگانی آذربایجانشرقی وکشور شود.

اسبقیان تصریح کرد : اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی و حمایتهای بی دریغ استاندار آذربایجانشرقی ، توسعه ورزش همگانی را برای شادابی و نشاط جامعه در دستور کار خود قرار داده است و برای دومین بار همایش پیاده روی همگانی در منطقه ازاد تجاری ارس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : در همایش پیاده روی همگانی و خانوادگی ارس به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.