رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان یک دستگاه خودروی سواری سمند را به علت تخلف از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند. وی افزود: پس از بررسی و استعلام سوابق خودرو مشخص شد این خودرو با ۱۱۰ فقره تخلف دارای ۳۱ میلیون ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله […]

رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان یک دستگاه خودروی سواری سمند را به علت تخلف از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی و استعلام سوابق خودرو مشخص شد این خودرو با ۱۱۰ فقره تخلف دارای ۳۱ میلیون ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: طرح کنترل خودروهای متخلف روزانه در سطح شهر و محورهای عمومی اجرا و ضمن اعمال قانون، وضعیت خلافی آنان استعلام و خودروهایی که میزان خلافی آن‌ها از ۱۰ میلیون ریال بیشتر باشد، برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تا زمان پرداخت خلافی توقیف می‌شوند.

دستگیری ۳ سارق با ۱۳ فقره سرقت در عجب‌شیر    

فرمانده انتظامی عجب‌شیر در ادامه از دستگیری ۳ نفر سارق سابقه‌دار داخل خودرو و خانه باغ و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

اصلانی‌فر گفت: در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و خانه‌باغ در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین زمینه واحدهای گشت محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر فعال شده و با انجام تحقیقات پلیسی در نهایت سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت داخل خودرو و خانه‌باغ اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

اصلانی‌فر از شهروندان خواست، برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.